Citroën C3 WRC zatím jezdil od jara po testovacích tratích zakamuflovaný. Za zhruba týden však čeká automobilový svět autosalon v Paříži, kde se chce Citroën jako domácí značka vytáhnout. Návštěvníky bude lákat na mulu závodního C3 WRC v továrním zbarvení.
Citröen jako první ukázal vůz pro sezonu 2017 bez maskovacího zbarvení. O konečnou verzi auta sice ještě nepůjde, při pohledu na detaily karoserie však můžeme pozorovat, že jde o poměrně značně vyvinutý prototyp. To ostatně potvrzuje i značka, která o voze mluví jako o "C3 WRC".
Citroën zatím potvrdil jenom Krise Meekea jako továrního jezdce na sezonu 2017. Jméno druhého jezdce zatím oznámeno nebylo, hodně silně se však spekuluje o návratu Thierryho Neuvillea. Dále má Citroën na svém seznamu také mladíky Craiga Breena, Stéphana Lefebvra nebo Teemu Suninena.
Známý je výkon motoru - ten bude dávat kolem 380 koní. Nová auta také budou o 25 kilogramů lehčí než současné vozy. Technické týmy dostaly také větší volnost na poli aerodynamiky, proto vozy budou mít výraznější spoilery atd.
FOTOGALERIE Z TESTŮ C3 WRC:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?