Den po zisku druhého místa v Německu oznámil Dani Sordo, že se na další dva roky upsal týmu Hyundai. Španěl s týmem spolupracuje od jeho návratu do WRC.
Španělští novináři už v červenci přišli s tím, že Dani Sordo zůstává u Hyundai. I když samozřejmě nic nebylo oficiálně potvrzeno, tak když už většinou začnou internetem kolovat podobné zprávy, tak nebývají daleko od pravdy. Není tedy velkým překvapením, že Španělský jezdec s korejsko-německým týmem prodloužil smlouvu.
Zkraje roku Hyundai Daniho ostatně nominoval jako prioritního jezdce, tedy jezdce, který za ně pojede alespoň deset závodů letošního šampionátu. Čtyři závody před koncem šapionátu je Španěl průběžně šestý. Na své kolegy od Hyundai, Thierryho Neuvillea a Haydena Paddona na čtvrtém a třetím místě ztrácí shodně osm bodů. Na pátého Jariho-Mattiho Latvalu pak jen tři body. A to Dani nejel kvůli zranění ve Finsku.
"Hyundai Motorsport je pro mě jako rodina. Proto jsem rád, že jsem svoji smlouvu prodloužil o dva roky. Bylo mi potěšením sledovat, jak tento mladý tým roste a v průběhu několika let se stal opravdovým vyzyvatelem," říká Dani Sordo. Cílem jsou pro příští rok podia a několik vítězství. "Vím, že s tímto týmem je to realistický cíl. Rok 2016 je pro nás zatím nejúspěšnější sezonou. Vím ale také, že letos je možné ještě o trochu víc - a to i v dalších letech."
Tým se sídlem v německém Alzenau do WRC vstoupil v roce 2014 a jeho dosavadním největším úspěchem je zisk dvojitého vítězství na Rally Deutschland 2014. Michel Nandan, šéf týmu, k nové smlouvě s Danim říká: "Jsme velice rádi, že bude pokračovat naše partnerství s Danim. Chceme dále stavět na našich úvodních letech ve WRC. Od našeho vstupu v roce 2014 byl Dani součástí týmu. Je motivovaný, konstantní a pomáhá nám při vývoji na trati i mimo ni. Společně sdílíme mnoho pěkných vzpomínek, včetně vynikajícího výsledku z minulého víkendu. Už teď se těšíme na další kroky v budoucnu."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?