Den po zisku druhého místa v Německu oznámil Dani Sordo, že se na další dva roky upsal týmu Hyundai. Španěl s týmem spolupracuje od jeho návratu do WRC.
Španělští novináři už v červenci přišli s tím, že Dani Sordo zůstává u Hyundai. I když samozřejmě nic nebylo oficiálně potvrzeno, tak když už většinou začnou internetem kolovat podobné zprávy, tak nebývají daleko od pravdy. Není tedy velkým překvapením, že Španělský jezdec s korejsko-německým týmem prodloužil smlouvu.
Zkraje roku Hyundai Daniho ostatně nominoval jako prioritního jezdce, tedy jezdce, který za ně pojede alespoň deset závodů letošního šampionátu. Čtyři závody před koncem šapionátu je Španěl průběžně šestý. Na své kolegy od Hyundai, Thierryho Neuvillea a Haydena Paddona na čtvrtém a třetím místě ztrácí shodně osm bodů. Na pátého Jariho-Mattiho Latvalu pak jen tři body. A to Dani nejel kvůli zranění ve Finsku.
"Hyundai Motorsport je pro mě jako rodina. Proto jsem rád, že jsem svoji smlouvu prodloužil o dva roky. Bylo mi potěšením sledovat, jak tento mladý tým roste a v průběhu několika let se stal opravdovým vyzyvatelem," říká Dani Sordo. Cílem jsou pro příští rok podia a několik vítězství. "Vím, že s tímto týmem je to realistický cíl. Rok 2016 je pro nás zatím nejúspěšnější sezonou. Vím ale také, že letos je možné ještě o trochu víc - a to i v dalších letech."
Tým se sídlem v německém Alzenau do WRC vstoupil v roce 2014 a jeho dosavadním největším úspěchem je zisk dvojitého vítězství na Rally Deutschland 2014. Michel Nandan, šéf týmu, k nové smlouvě s Danim říká: "Jsme velice rádi, že bude pokračovat naše partnerství s Danim. Chceme dále stavět na našich úvodních letech ve WRC. Od našeho vstupu v roce 2014 byl Dani součástí týmu. Je motivovaný, konstantní a pomáhá nám při vývoji na trati i mimo ni. Společně sdílíme mnoho pěkných vzpomínek, včetně vynikajícího výsledku z minulého víkendu. Už teď se těšíme na další kroky v budoucnu."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.