Den po zisku druhého místa v Německu oznámil Dani Sordo, že se na další dva roky upsal týmu Hyundai. Španěl s týmem spolupracuje od jeho návratu do WRC.
Španělští novináři už v červenci přišli s tím, že Dani Sordo zůstává u Hyundai. I když samozřejmě nic nebylo oficiálně potvrzeno, tak když už většinou začnou internetem kolovat podobné zprávy, tak nebývají daleko od pravdy. Není tedy velkým překvapením, že Španělský jezdec s korejsko-německým týmem prodloužil smlouvu.
Zkraje roku Hyundai Daniho ostatně nominoval jako prioritního jezdce, tedy jezdce, který za ně pojede alespoň deset závodů letošního šampionátu. Čtyři závody před koncem šapionátu je Španěl průběžně šestý. Na své kolegy od Hyundai, Thierryho Neuvillea a Haydena Paddona na čtvrtém a třetím místě ztrácí shodně osm bodů. Na pátého Jariho-Mattiho Latvalu pak jen tři body. A to Dani nejel kvůli zranění ve Finsku.
"Hyundai Motorsport je pro mě jako rodina. Proto jsem rád, že jsem svoji smlouvu prodloužil o dva roky. Bylo mi potěšením sledovat, jak tento mladý tým roste a v průběhu několika let se stal opravdovým vyzyvatelem," říká Dani Sordo. Cílem jsou pro příští rok podia a několik vítězství. "Vím, že s tímto týmem je to realistický cíl. Rok 2016 je pro nás zatím nejúspěšnější sezonou. Vím ale také, že letos je možné ještě o trochu víc - a to i v dalších letech."
Tým se sídlem v německém Alzenau do WRC vstoupil v roce 2014 a jeho dosavadním největším úspěchem je zisk dvojitého vítězství na Rally Deutschland 2014. Michel Nandan, šéf týmu, k nové smlouvě s Danim říká: "Jsme velice rádi, že bude pokračovat naše partnerství s Danim. Chceme dále stavět na našich úvodních letech ve WRC. Od našeho vstupu v roce 2014 byl Dani součástí týmu. Je motivovaný, konstantní a pomáhá nám při vývoji na trati i mimo ni. Společně sdílíme mnoho pěkných vzpomínek, včetně vynikajícího výsledku z minulého víkendu. Už teď se těšíme na další kroky v budoucnu."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?