Den po zisku druhého místa v Německu oznámil Dani Sordo, že se na další dva roky upsal týmu Hyundai. Španěl s týmem spolupracuje od jeho návratu do WRC.
Španělští novináři už v červenci přišli s tím, že Dani Sordo zůstává u Hyundai. I když samozřejmě nic nebylo oficiálně potvrzeno, tak když už většinou začnou internetem kolovat podobné zprávy, tak nebývají daleko od pravdy. Není tedy velkým překvapením, že Španělský jezdec s korejsko-německým týmem prodloužil smlouvu.
Zkraje roku Hyundai Daniho ostatně nominoval jako prioritního jezdce, tedy jezdce, který za ně pojede alespoň deset závodů letošního šampionátu. Čtyři závody před koncem šapionátu je Španěl průběžně šestý. Na své kolegy od Hyundai, Thierryho Neuvillea a Haydena Paddona na čtvrtém a třetím místě ztrácí shodně osm bodů. Na pátého Jariho-Mattiho Latvalu pak jen tři body. A to Dani nejel kvůli zranění ve Finsku.
"Hyundai Motorsport je pro mě jako rodina. Proto jsem rád, že jsem svoji smlouvu prodloužil o dva roky. Bylo mi potěšením sledovat, jak tento mladý tým roste a v průběhu několika let se stal opravdovým vyzyvatelem," říká Dani Sordo. Cílem jsou pro příští rok podia a několik vítězství. "Vím, že s tímto týmem je to realistický cíl. Rok 2016 je pro nás zatím nejúspěšnější sezonou. Vím ale také, že letos je možné ještě o trochu víc - a to i v dalších letech."
Tým se sídlem v německém Alzenau do WRC vstoupil v roce 2014 a jeho dosavadním největším úspěchem je zisk dvojitého vítězství na Rally Deutschland 2014. Michel Nandan, šéf týmu, k nové smlouvě s Danim říká: "Jsme velice rádi, že bude pokračovat naše partnerství s Danim. Chceme dále stavět na našich úvodních letech ve WRC. Od našeho vstupu v roce 2014 byl Dani součástí týmu. Je motivovaný, konstantní a pomáhá nám při vývoji na trati i mimo ni. Společně sdílíme mnoho pěkných vzpomínek, včetně vynikajícího výsledku z minulého víkendu. Už teď se těšíme na další kroky v budoucnu."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?