Sébastien Ogier se zkraje soutěže držel na podiových pozicích i přesto, že opět musel čistit trať. Jenže v jedné z vraceček na RZ10 skončilo jeho Polo R WRC v příkopu, Francouz ztratil 16 minut a bylo po nadějích na vítězství.
Trojnásobný mistr světa se vrací k události z první etapy, která jej stála dobré umístění ve Finské rally: "Byla to úzká vracečka, byl jsem moc tvrdý při řízení, když jsem chtěl katovat zatáčku. V důsledku toho jsem ale sklouzl do příkopu na vnitřku zatáčky.
Jde zcela o moji chybu. Možná, že to bylo ve vůbec nejpomalejším místě celé rally. Ale může se to stát, zvlášť, když jsme v posledních 6 soutěžích jeli zcela na limitu. Musíme do toho s Julienem dávat 110 %, abychom kompenzovali nevýhodu, kterou máme díky startovní pozici.
Ztratili jsme hodně času, protože tam nebylo moc fanoušků, kteří by nám mohli pomoci. Byla to stupidní chyba. Ti, co tam byli, se nám opravdu snažili pomoci. Bez nich bychom s Julienem auto nikdy ven nedostali - proto jim patří velký díky - 'Kiitos' [finsky děkuji]," říká Sébastien Ogier.
Svého jezdce se zastal také šéf Volkswagenu, Jost Capito: "Podobná chyba se může stát, když musíte jezdit neustále na limitu. Zcela podle očekávání, stejně jako v posledních pěti soutěžích, jsme nebyli schopni bojovat o vítězství."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?