Sébastien Ogier se zkraje soutěže držel na podiových pozicích i přesto, že opět musel čistit trať. Jenže v jedné z vraceček na RZ10 skončilo jeho Polo R WRC v příkopu, Francouz ztratil 16 minut a bylo po nadějích na vítězství.
Trojnásobný mistr světa se vrací k události z první etapy, která jej stála dobré umístění ve Finské rally: "Byla to úzká vracečka, byl jsem moc tvrdý při řízení, když jsem chtěl katovat zatáčku. V důsledku toho jsem ale sklouzl do příkopu na vnitřku zatáčky.
Jde zcela o moji chybu. Možná, že to bylo ve vůbec nejpomalejším místě celé rally. Ale může se to stát, zvlášť, když jsme v posledních 6 soutěžích jeli zcela na limitu. Musíme do toho s Julienem dávat 110 %, abychom kompenzovali nevýhodu, kterou máme díky startovní pozici.
Ztratili jsme hodně času, protože tam nebylo moc fanoušků, kteří by nám mohli pomoci. Byla to stupidní chyba. Ti, co tam byli, se nám opravdu snažili pomoci. Bez nich bychom s Julienem auto nikdy ven nedostali - proto jim patří velký díky - 'Kiitos' [finsky děkuji]," říká Sébastien Ogier.
Svého jezdce se zastal také šéf Volkswagenu, Jost Capito: "Podobná chyba se může stát, když musíte jezdit neustále na limitu. Zcela podle očekávání, stejně jako v posledních pěti soutěžích, jsme nebyli schopni bojovat o vítězství."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?