Kvůli poraněnému obratli, který si odnesl z testů následujících po Rally Poland, musí Dani Sordo absentovat v soutěži ve Finsku.
Hyundai Motorsport dnes oficiálně potvrdil, že Daniho Sorda ve Finsku na startu bohužel neuvidíme. Rozhodnutí však padlo na základě doporučení lékařů. Španěla tak na severu Evropy nahradí čtvrtý jezdec týmu, Kevin Abbring, který se letos na soutěžích objevuje jen sporadicky a jeho hlavní náplní je testování Hyundai i20 R5 a náslně pak nové generace i20 WRC dle regulí pro rok 2017 a dále.
Před Rally Finland byl Dani Sordo v průběžné klasifikaci na děleném čtvrtém místě s Jarim-Mattim Latvalou, když mu na třetího Haydena Paddona chyběly jen čtyři body. Novozélanďan je nejlépe postaveným jezdcem Hyudai.
"Dani [Sordo] se zotavuje ze své nehody a jeho stav se zlepšuje. Avšak je důležité, aby se zotavil úplně, a tak jsme se rozhodli, že na Rally Finland nepojede. Dovoluje mu to se perfektně připravit na Rally Deutschland v půli srpna. Kevin [Abbring] si pro tuto rally vezme auto číslo 20 a příští týden se připojí k našemu změněnému testovacícmu programu k Thierrymu [Neuvilleovi] a Haydenovi [Paddonovi]," říká šéf týmu Michel Nandan.
"Poté, co jsme analyzovali auto, tak jsme našli technický problém, který způsobil výjezd Daniho. Zkoumáme specifické části a přistoupili jsme k opatřením, abychom se ujistili, že podobný problém už nebudeme mít v budoucnosti," dodal Nandan k příčinám nehody Sorda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.