Kvůli poraněnému obratli, který si odnesl z testů následujících po Rally Poland, musí Dani Sordo absentovat v soutěži ve Finsku.
Hyundai Motorsport dnes oficiálně potvrdil, že Daniho Sorda ve Finsku na startu bohužel neuvidíme. Rozhodnutí však padlo na základě doporučení lékařů. Španěla tak na severu Evropy nahradí čtvrtý jezdec týmu, Kevin Abbring, který se letos na soutěžích objevuje jen sporadicky a jeho hlavní náplní je testování Hyundai i20 R5 a náslně pak nové generace i20 WRC dle regulí pro rok 2017 a dále.
Před Rally Finland byl Dani Sordo v průběžné klasifikaci na děleném čtvrtém místě s Jarim-Mattim Latvalou, když mu na třetího Haydena Paddona chyběly jen čtyři body. Novozélanďan je nejlépe postaveným jezdcem Hyudai.
"Dani [Sordo] se zotavuje ze své nehody a jeho stav se zlepšuje. Avšak je důležité, aby se zotavil úplně, a tak jsme se rozhodli, že na Rally Finland nepojede. Dovoluje mu to se perfektně připravit na Rally Deutschland v půli srpna. Kevin [Abbring] si pro tuto rally vezme auto číslo 20 a příští týden se připojí k našemu změněnému testovacícmu programu k Thierrymu [Neuvilleovi] a Haydenovi [Paddonovi]," říká šéf týmu Michel Nandan.
"Poté, co jsme analyzovali auto, tak jsme našli technický problém, který způsobil výjezd Daniho. Zkoumáme specifické části a přistoupili jsme k opatřením, abychom se ujistili, že podobný problém už nebudeme mít v budoucnosti," dodal Nandan k příčinám nehody Sorda.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?