V Polsku byl minulý víkend Andreas Mikkelsen první dva dny už jako třetí na trati, avšak během celého víkendu neslevil ze svého tempa a soutěž díky dramatické koncovce vyhrál.
Ačkoliv se zdálo, že na šololinové soutěži v Polsku nebudou mít dle všech předpokladů na čele startující piloti šanci na vítězství, tak nakonec vyhrál muž, jenž jel v pátek a v sobotu na trati třetí. Je fér dodat, že Andreas Mikkelsen profitoval z defektu Otta Tänaka v nedělní etapě. Nor tak získal druhé vítězství v kariéře (to první bylo vloni ve Španělsku).
Na tiskové konferenci po soutěži Andreas nikterak nezakrýval svoje potěšení s výsledkem. "Jsem samozřejmě velice šťastný. Myslím, že jsme předvedli super víkend, pravděpodobně nejlepší výkon mé kariéry, když jsem atakoval velmi silně už od prvních metrů úvodní speciálky až do posledních metrů té poslední. Musím říct, že Ott předvedl neuvěřitelnou rally. Bylo těžké následovat jeho rytmus," řekl Andreas Mikkelsen.
"Věděli jsme, že musíme zůstat velmi rychlí, abychom udrželi tlak na Otta, byl to neuvěřitelný souboj. To, co se stalo Ottovi, se mi stalo ve Švédsku. Jsem ale spokojen s prací, kterou jsme odvedli. Když jsem dnes [v neděli] ráno viděl ty podmínky, tak jsem si říkal, že je vše možné, pokud budeme na těch čtyřech speciálkách atakovat. Když jedete rychle na vítěství, tak je to zvláště za těchto podmínek důležité. Defekt je velmi drahý."
"Jsme velmi šťastní. Tento víkend jsme měli štěstí." Pro Anderse Jaegera je to premiérové vítězství ve WRC poté, co se vedle Mikkelsena posadil až pro tuto sezonu. "Samozřejmě se cítím velmi dobře. Jsme velmi spokojení. Pravděpodobně si to víc uvědomím dnes večer, teď mi to ještě úplně nedochází."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?