V Polsku byl minulý víkend Andreas Mikkelsen první dva dny už jako třetí na trati, avšak během celého víkendu neslevil ze svého tempa a soutěž díky dramatické koncovce vyhrál.
Ačkoliv se zdálo, že na šololinové soutěži v Polsku nebudou mít dle všech předpokladů na čele startující piloti šanci na vítězství, tak nakonec vyhrál muž, jenž jel v pátek a v sobotu na trati třetí. Je fér dodat, že Andreas Mikkelsen profitoval z defektu Otta Tänaka v nedělní etapě. Nor tak získal druhé vítězství v kariéře (to první bylo vloni ve Španělsku).
Na tiskové konferenci po soutěži Andreas nikterak nezakrýval svoje potěšení s výsledkem. "Jsem samozřejmě velice šťastný. Myslím, že jsme předvedli super víkend, pravděpodobně nejlepší výkon mé kariéry, když jsem atakoval velmi silně už od prvních metrů úvodní speciálky až do posledních metrů té poslední. Musím říct, že Ott předvedl neuvěřitelnou rally. Bylo těžké následovat jeho rytmus," řekl Andreas Mikkelsen.
"Věděli jsme, že musíme zůstat velmi rychlí, abychom udrželi tlak na Otta, byl to neuvěřitelný souboj. To, co se stalo Ottovi, se mi stalo ve Švédsku. Jsem ale spokojen s prací, kterou jsme odvedli. Když jsem dnes [v neděli] ráno viděl ty podmínky, tak jsem si říkal, že je vše možné, pokud budeme na těch čtyřech speciálkách atakovat. Když jedete rychle na vítěství, tak je to zvláště za těchto podmínek důležité. Defekt je velmi drahý."
"Jsme velmi šťastní. Tento víkend jsme měli štěstí." Pro Anderse Jaegera je to premiérové vítězství ve WRC poté, co se vedle Mikkelsena posadil až pro tuto sezonu. "Samozřejmě se cítím velmi dobře. Jsme velmi spokojení. Pravděpodobně si to víc uvědomím dnes večer, teď mi to ještě úplně nedochází."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.