V Polsku byl minulý víkend Andreas Mikkelsen první dva dny už jako třetí na trati, avšak během celého víkendu neslevil ze svého tempa a soutěž díky dramatické koncovce vyhrál.
Ačkoliv se zdálo, že na šololinové soutěži v Polsku nebudou mít dle všech předpokladů na čele startující piloti šanci na vítězství, tak nakonec vyhrál muž, jenž jel v pátek a v sobotu na trati třetí. Je fér dodat, že Andreas Mikkelsen profitoval z defektu Otta Tänaka v nedělní etapě. Nor tak získal druhé vítězství v kariéře (to první bylo vloni ve Španělsku).
Na tiskové konferenci po soutěži Andreas nikterak nezakrýval svoje potěšení s výsledkem. "Jsem samozřejmě velice šťastný. Myslím, že jsme předvedli super víkend, pravděpodobně nejlepší výkon mé kariéry, když jsem atakoval velmi silně už od prvních metrů úvodní speciálky až do posledních metrů té poslední. Musím říct, že Ott předvedl neuvěřitelnou rally. Bylo těžké následovat jeho rytmus," řekl Andreas Mikkelsen.
"Věděli jsme, že musíme zůstat velmi rychlí, abychom udrželi tlak na Otta, byl to neuvěřitelný souboj. To, co se stalo Ottovi, se mi stalo ve Švédsku. Jsem ale spokojen s prací, kterou jsme odvedli. Když jsem dnes [v neděli] ráno viděl ty podmínky, tak jsem si říkal, že je vše možné, pokud budeme na těch čtyřech speciálkách atakovat. Když jedete rychle na vítěství, tak je to zvláště za těchto podmínek důležité. Defekt je velmi drahý."
"Jsme velmi šťastní. Tento víkend jsme měli štěstí." Pro Anderse Jaegera je to premiérové vítězství ve WRC poté, co se vedle Mikkelsena posadil až pro tuto sezonu. "Samozřejmě se cítím velmi dobře. Jsme velmi spokojení. Pravděpodobně si to víc uvědomím dnes večer, teď mi to ještě úplně nedochází."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.