Walter Röhrl se zapojil do probíhající debaty o pravidle, které určuje startovní pořadí do jednotlivých etap v MS. Podle tohoto pravidla totiž musí Sébastien Ogier jako vedoucí muž průběžné tabulky čistit trať první dva dny soutěže.
"Pokud by bylo něco podobného za mých časů, pak bych Vám něco řekl!" reaguje legenda MS v automobilových soutěžích, Walter Röhrl, poměrně podrážděně na téma 'startovní pořadí'. Mistr světa z let 1980 a 1982 totiž stále poměrně pečlivě sleduje dění ve WRC.
I k němu se tak donesla kritika současného stavu ze strany Sébastiena Ogiera. "Jednoduše je to nefair a Ogier má s tím, co říká, jednoznačně pravdu. Smekám před ním klobouk. Přijde mi zvláštní, že média a činovníci nechápou, co jim říká. Mohu jenom doufat v to, že se už brzy něco změní," pokračuje Walter.
Jak by řešil Röhrl, který byl na vrcholu své kariéry zhruba před 30 lety, podobnou situaci? Tedy když by on musel jezdit na trati jako první: "Jednoduše losujme startovní pozice. Pak už nebude o čem diskutovat."
FIA momentálně řeší, jak situaci vylepšit. Během léta by měla studovat různé možnosti a na zasedání v září bychom se mohli dočkat definitivního rozhodnutí.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.