Thierry Neuville se v Polsku vrátí do továrního týmu Hyundai, když opět usedne do vozu se startovním číslem 3.
Stejně jako ve Švédsku pojedou za tovární tým Thierry Neuville a Hayden Paddon. To znamená, že do druhého týmu, Hyundai Mobis, pro tuto soutěž putuje Dani Sordo.
Toto rozhodnutí zřejmě vychází z výsledků v loňském roce. Obecně se navíc Španělovi na rychlých tratích (Švédsko, Polsko a Finsko) nedaří držet krok se špičkou startovního pole tak, jako na jiných soutěžích. Vloni byl Dani v Polsku až 10. (Paddon 4. a Neuville 6.).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?