Malcolm Wilson zcela výjimečně chyběl na soutěži v Argentině poté, co se zotavoval z operace kotníku. V Portugalsku už je ale šéf M-Sportu zpět a hned poskytl médiím zajímavou informaci.
"Aktuálně jsme stále ve fázi vývoje. Doufáme, že v červenci vyjedeme s testovací mulou pro sezonu 2017. Ta už bude obsahovat nové díly. Jde o hodně změn, finální verze příjde později. Výraznou změnou je šířka vozu a převodovka," říká šéf Malcolm Wilson.
"Je jasné, že nové vozy budou vzrušující, budou vypadat sexy a jejich výkon se [ve srovnání s aktuálními auty] zlepší. Už se nemohu dočkat, až uvidím auto v akci."
Brit se snaží také prosadit, aby aktuální vozy WRC mohly v MS jezdit i příští rok. "Pořád pracujeme s FIA na nalezení vhodného řešení. Bude zde velké množství vozů R5 a pojedou také vozy WRC 2017, ale současné vozy také budou stále provozuschopné a na trhu jich několik je."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.