Malcolm Wilson zcela výjimečně chyběl na soutěži v Argentině poté, co se zotavoval z operace kotníku. V Portugalsku už je ale šéf M-Sportu zpět a hned poskytl médiím zajímavou informaci.
"Aktuálně jsme stále ve fázi vývoje. Doufáme, že v červenci vyjedeme s testovací mulou pro sezonu 2017. Ta už bude obsahovat nové díly. Jde o hodně změn, finální verze příjde později. Výraznou změnou je šířka vozu a převodovka," říká šéf Malcolm Wilson.
"Je jasné, že nové vozy budou vzrušující, budou vypadat sexy a jejich výkon se [ve srovnání s aktuálními auty] zlepší. Už se nemohu dočkat, až uvidím auto v akci."
Brit se snaží také prosadit, aby aktuální vozy WRC mohly v MS jezdit i příští rok. "Pořád pracujeme s FIA na nalezení vhodného řešení. Bude zde velké množství vozů R5 a pojedou také vozy WRC 2017, ale současné vozy také budou stále provozuschopné a na trhu jich několik je."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?