Také na Rally Italia Sardegna bude Hayden Paddon bodovat pro A-tým továrního Hyundai. V B-týmu tak bude startovat Thierry Neuville, kterého doplní Kevin Abbring
Hyundai Motorsport opět vsadí na kombinaci jezdců Hayden Paddon a Dani Sordo pro svůj hlavní tým. Oba dva piloti totiž budou sbírat body pro tým do konstrukterského bodování nejen příští týden v Portugalsku, ale také na dalším závodu roku, na italské Sardinii.
Thierry Neuville tak bude i v Itálii součástí B-týmu Hyundai Motorsport. Na středomořském ostrově navíc Hyudai plánuje nasadit i čtvrté auto pro Kevina Abbringa. Holanďan si ale bude muset vystačit s loňskou verzí speciálu i20 WRC.
Korejsko-německý tým už před nějakým časem oznámil, že Dani Sordo bude nasazen v A-týmu na všech zbývajících soutěžích a druhého jezdce budou vždy operativně vybírat mezi Paddonone a Neuvillem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.