Také na Rally Italia Sardegna bude Hayden Paddon bodovat pro A-tým továrního Hyundai. V B-týmu tak bude startovat Thierry Neuville, kterého doplní Kevin Abbring
Hyundai Motorsport opět vsadí na kombinaci jezdců Hayden Paddon a Dani Sordo pro svůj hlavní tým. Oba dva piloti totiž budou sbírat body pro tým do konstrukterského bodování nejen příští týden v Portugalsku, ale také na dalším závodu roku, na italské Sardinii.
Thierry Neuville tak bude i v Itálii součástí B-týmu Hyundai Motorsport. Na středomořském ostrově navíc Hyudai plánuje nasadit i čtvrté auto pro Kevina Abbringa. Holanďan si ale bude muset vystačit s loňskou verzí speciálu i20 WRC.
Korejsko-německý tým už před nějakým časem oznámil, že Dani Sordo bude nasazen v A-týmu na všech zbývajících soutěžích a druhého jezdce budou vždy operativně vybírat mezi Paddonone a Neuvillem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?