Také na Rally Italia Sardegna bude Hayden Paddon bodovat pro A-tým továrního Hyundai. V B-týmu tak bude startovat Thierry Neuville, kterého doplní Kevin Abbring
Hyundai Motorsport opět vsadí na kombinaci jezdců Hayden Paddon a Dani Sordo pro svůj hlavní tým. Oba dva piloti totiž budou sbírat body pro tým do konstrukterského bodování nejen příští týden v Portugalsku, ale také na dalším závodu roku, na italské Sardinii.
Thierry Neuville tak bude i v Itálii součástí B-týmu Hyundai Motorsport. Na středomořském ostrově navíc Hyudai plánuje nasadit i čtvrté auto pro Kevina Abbringa. Holanďan si ale bude muset vystačit s loňskou verzí speciálu i20 WRC.
Korejsko-německý tým už před nějakým časem oznámil, že Dani Sordo bude nasazen v A-týmu na všech zbývajících soutěžích a druhého jezdce budou vždy operativně vybírat mezi Paddonone a Neuvillem.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.