Také na Rally Italia Sardegna bude Hayden Paddon bodovat pro A-tým továrního Hyundai. V B-týmu tak bude startovat Thierry Neuville, kterého doplní Kevin Abbring
Hyundai Motorsport opět vsadí na kombinaci jezdců Hayden Paddon a Dani Sordo pro svůj hlavní tým. Oba dva piloti totiž budou sbírat body pro tým do konstrukterského bodování nejen příští týden v Portugalsku, ale také na dalším závodu roku, na italské Sardinii.
Thierry Neuville tak bude i v Itálii součástí B-týmu Hyundai Motorsport. Na středomořském ostrově navíc Hyudai plánuje nasadit i čtvrté auto pro Kevina Abbringa. Holanďan si ale bude muset vystačit s loňskou verzí speciálu i20 WRC.
Korejsko-německý tým už před nějakým časem oznámil, že Dani Sordo bude nasazen v A-týmu na všech zbývajících soutěžích a druhého jezdce budou vždy operativně vybírat mezi Paddonone a Neuvillem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.