Veterán WRC, Dani Sordo, zvažuje, zda-li před rokem 2017 prodlouží smlouvu s Hyundai nebo přestoupí k jinému týmu. Španělovi totiž, stejně jako Thierry Neuvilleovi, vyprší stávající smlouva již na konci této sezony.
AKTUALIZACE: Podle španělského 'AS' je tím druhým týmem, který se o služby Sorda zajímá, tým Citroën. Tuto zprávu navíc mužeme považovat za důvěryhodnou, protože redaktoři zmíněného periodika s jezdcem měli mluvit.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Zatímco o Neuvilleovi se spekuluje, že by se mohl vrátit do Citroënu, tak Dani Sordo teď přiznal, že má nabídku od jiného týmu. Tím je zřejmě Toyota. Prodloužit smlouvu s ním chce ale i Hyundai. "Momentálně vedu jednání s týmem [Hyundai] a také dalším týmem, takže to pro příští rok vypadá dobře," řekl Španěl pro 'Motorsport.com'.
"Zatím toho nemohu moc říct, je ještě brzy. Nejdůležitější věcí je, abych odjel dobré soutěže. Poté začnu vyjednávat. Zůstanu ve WRC, pokud ne s tímto týmem tak s jiným. Příští rok přichází Toyota, takže ve WRC bude více míst. Někteří jezdci změní místa, takže to bude zajímavější," říká Sordo.
Sordo sezonu zahájil dvěma šestými a dvěma čtvrtými místy - je to nejlepší vstup do sezony v barvách Hyundai - zatím mu patří 5. místo v hodnocení jezdců. 33letý jezdec navíc chválí nový i20 WRC, největší zlepšení vnímá na motoru.
"Na novém autě je všechno o kousek lepší. Jedinou velkou změnou je motor, ten je o hodně lepší. Podvozek je zcela nový, auto je delší. V některých rychlejších místech je tak více stabilní, naopak když je pasáž více zatáčkovitá, tak je to občas složitější. Tohle auto má ale více dobrých bodů než starý model."
Měl by Sordo zájem přestoupit do rallycrossu jako někdejší rivalové Sébastien Loeb a Petter Solberg? Daniho však zajímá rally: "Pro mě je rally top. Rallycross je možná dobrý, ale já jsem vždy snil o rally, když jsem byl malý. Mám rád rallycross, protože se trošku podobá rally. Ale na okruhu to není ten stejný pocit. Řídit auto na okruhu...nevím, jak to říct, máte pocit, že potřebujete něco víc."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?