Veterán WRC, Dani Sordo, zvažuje, zda-li před rokem 2017 prodlouží smlouvu s Hyundai nebo přestoupí k jinému týmu. Španělovi totiž, stejně jako Thierry Neuvilleovi, vyprší stávající smlouva již na konci této sezony.
AKTUALIZACE: Podle španělského 'AS' je tím druhým týmem, který se o služby Sorda zajímá, tým Citroën. Tuto zprávu navíc mužeme považovat za důvěryhodnou, protože redaktoři zmíněného periodika s jezdcem měli mluvit.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Zatímco o Neuvilleovi se spekuluje, že by se mohl vrátit do Citroënu, tak Dani Sordo teď přiznal, že má nabídku od jiného týmu. Tím je zřejmě Toyota. Prodloužit smlouvu s ním chce ale i Hyundai. "Momentálně vedu jednání s týmem [Hyundai] a také dalším týmem, takže to pro příští rok vypadá dobře," řekl Španěl pro 'Motorsport.com'.
"Zatím toho nemohu moc říct, je ještě brzy. Nejdůležitější věcí je, abych odjel dobré soutěže. Poté začnu vyjednávat. Zůstanu ve WRC, pokud ne s tímto týmem tak s jiným. Příští rok přichází Toyota, takže ve WRC bude více míst. Někteří jezdci změní místa, takže to bude zajímavější," říká Sordo.
Sordo sezonu zahájil dvěma šestými a dvěma čtvrtými místy - je to nejlepší vstup do sezony v barvách Hyundai - zatím mu patří 5. místo v hodnocení jezdců. 33letý jezdec navíc chválí nový i20 WRC, největší zlepšení vnímá na motoru.
"Na novém autě je všechno o kousek lepší. Jedinou velkou změnou je motor, ten je o hodně lepší. Podvozek je zcela nový, auto je delší. V některých rychlejších místech je tak více stabilní, naopak když je pasáž více zatáčkovitá, tak je to občas složitější. Tohle auto má ale více dobrých bodů než starý model."
Měl by Sordo zájem přestoupit do rallycrossu jako někdejší rivalové Sébastien Loeb a Petter Solberg? Daniho však zajímá rally: "Pro mě je rally top. Rallycross je možná dobrý, ale já jsem vždy snil o rally, když jsem byl malý. Mám rád rallycross, protože se trošku podobá rally. Ale na okruhu to není ten stejný pocit. Řídit auto na okruhu...nevím, jak to říct, máte pocit, že potřebujete něco víc."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.