Tomáš Kukučka, Peter Vejačka a Škoda Fabia R5. Trojica, ktorá sa pod krídlami slovenského KL Racing Rally Teamu predstaví na blížiacej sa Rally Vyškov.
KL Racing Rally Team na súťaži u našich západných susedov, na Morave už štartoval. Stalo sa tak pred dvoma rokmi, keď Karol Trněný so spolujazdcom Václavom Pritzlom a Škodou Fabia WRC dojazdili na druhom mieste absolútneho poradia. Teraz, po dvoch rokoch sa KL Racing Rally Team vracia opäť na miesto činu, pričom ho teraz bude reprezentovať dvojica Tomáš Kukučka a Peter Vejačka, ktorým ako súťažné vozidlo poslúži Škoda Fabia R5. S ňou sme Tomáša mali možnosť sledovať zatiaľ iba na tohtoročnej Eger Rallye.
„Na Vyškov sa všetci tešíme a to aj z dôvodu, že od prvej tohtoročnej rally súťaže uplynul takmer mesiac a pol, čo je dosť dlhá doba. Tomáš s Petrom si užijú svoju spoločnú premiéru v jednom aute. Tomáš sa už nevie dočkať kedy sa opäť stretne s R5-kou, v ktorej sa mu podľa jeho vlastných slov išlo veľmi dobre. Pred súťažou budeme mať ešte kratučký test, pri ktorom Tomáš spoločne s mechanikmi Honzu Sýkoru doladí podvozok podľa potrieb vyškovských tratí. Som zvedaví ako dopadne porovnanie premiéra našej posádky s českou rally špičkou,“ povedal Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
XXIV. Rally Vyškov štartuje už počas nadchádzajúcej soboty, čiže 15.5.2016. Jej trať je dlhá vyše stoosemdesiat kilometrov a zahŕňa v sebe celkovo sedem rýchlostných skúšok. Kto sa stane víťazom tohtoročnej Rally Vyškov budeme vedieť v sobotu po 16-tej hodine. Samozrejme o tom, ako sa bude na tejto súťaži dariť posádke slovenského KL Racing Rally Teamu vás budeme opäť informovať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?