Tovární tým Hyundai se začal připravovat na Rally de Portugal, jenže jeho přípravy narušila nehoda Thierryho Neuvillea během úterních testů.
Posádce se naštěstí nic nestalo a tým dokázal vůz opravit, ostatní jezdci se tedy budou moci na soutěž připravit. Tiskový mluvčí 'Autosportu' řekl: "Nehoda se stala hned ráno, když Thierry ztratil kontrolu nad vozem. Vyjel z tratě a narazil zadní částí auta."
"Testovací tým dostal auto zpět do servisního zázemí, opravil ho a odpoledne ještě Thierry zvládl několik testovacích jízd." Z toho tedy vyplývá, že nehoda nebude mít vliv na testování Daniho Sorda ve čtvrtek a dvoudenní test Hydena Paddona na konci týdne.
V Portugalsku pojede Neuville s vozem s číslem 20, nebude tedy nominován na body pro tování tým Hyundai. Belgičan se nechal slyšet, že absence tlaku na dobrý výsledek by mu mohla pomoci ve snaze vybojovat druhé vítězství v kariéře.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?