Tovární tým Hyundai se začal připravovat na Rally de Portugal, jenže jeho přípravy narušila nehoda Thierryho Neuvillea během úterních testů.
Posádce se naštěstí nic nestalo a tým dokázal vůz opravit, ostatní jezdci se tedy budou moci na soutěž připravit. Tiskový mluvčí 'Autosportu' řekl: "Nehoda se stala hned ráno, když Thierry ztratil kontrolu nad vozem. Vyjel z tratě a narazil zadní částí auta."
"Testovací tým dostal auto zpět do servisního zázemí, opravil ho a odpoledne ještě Thierry zvládl několik testovacích jízd." Z toho tedy vyplývá, že nehoda nebude mít vliv na testování Daniho Sorda ve čtvrtek a dvoudenní test Hydena Paddona na konci týdne.
V Portugalsku pojede Neuville s vozem s číslem 20, nebude tedy nominován na body pro tování tým Hyundai. Belgičan se nechal slyšet, že absence tlaku na dobrý výsledek by mu mohla pomoci ve snaze vybojovat druhé vítězství v kariéře.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?