Další podnik ME startuje již za pár hodin v Řecku. Včera byla na programu kvalifikační RZ.
Nejrychleji zvládla kvalifikační RZ posádka Kajetan Kajetanowicz s Jarkem Baranem. Druhý čas zajel Alexey Lukanyuk s náhradním spolujezdcem Romanem Kapustinem ( Alexey Arnautov je zraněn po havárii na testu před Rally Ireland) . Třetí byl dvaadvacetiletý lotyšský jezdec Sirmacis, debutující s Fabií R5 .
Českým posádkám se také celkem dařilo. Jaromír Tarabus s Danem Trunkátem zajeli velmi pěkný čtvrtý čas. Devátý čas zajel Antotnín Tlusťák s Ladislavem Kučerou. Oba s Fabiemi R5.
Na posádky čeká dnes šest Rz v celkové délce 104,8 km. V neděli pak soutěž pokračuje Dalšími šesti RZ v dékce 126,68 km.
První RZ startuje 10:08
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?