Žurnalista Paul Fraikin připravil zajímavý rozhovor s Thierry Neuvillem o probíhající sezoně. Rozhovor byl zveřejněn v belgickém Auto Trends Magazine.
O: Váš pohled na Haydena Paddona jako člověka?Thierry Neuville: Je to fajn chlap, velký dříč a hodně zarytě pracuje... V mládí toho musel hodně obětovat, aby se dostal do WRC.
O: Po Argentině vypadáte frustrovaně, je to tak?TN: Když ztratíte hned zkraje 6 minut, tak Vás to naštve. Když pak vidíte, jak tým vyhrál, tak je to ještě těžší... Říkáte si, že kdybyste neměli problémy, tak byste to mohl Vy, kdo vyhrál... A já jsem o tom [možném vítězství] přesvědčen!
O: Jak na tuto frustraci dokážete zapomenout?TN: Řeknu si 3 věci: 1) Paddon profitoval ze skvělého auta Huyndai; 2) díky tomu mohl bojovat s VW a porazit Ogiera; 3) Brzy se to otočí...a bude řada na mě!
O: Můžete vyhrát už v Portugalsku?TN: Zajisté! Paddon vyhrál v Argentině 5 rychlostních zkoušek (Latvala 6, Ogier 4). To znamená, že naše auto má rychlost. Já jsem vyhrál jeden test, aniž bych byl nějak extra motivovaný. Vůbec jsem po ztrátě 6 minut neriskoval. Není to tak, že by mi auto nevyhovovalo, jen bylo potřeba, abych získal body. Navíc, když jsme viděli, jak tvrdě jel Paddon s autem na 'El Condor' a i20 WRC to vydržela - to ukazuje, jak je to odolný vůz. Nyní tedy můžeme jít do toho [boje o vítězství] naplno!
O: Takže už se těšíte do Portugalska?TN: A jak! Všichni už se těší a já v první řadě! Navíc nebudu nominován na body - tak jako Paddon nebyl v Argentině. Nebudu tedy muset týmu přivést body. Mohu jet tedy absolutně naplno!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?