Žurnalista Paul Fraikin připravil zajímavý rozhovor s Thierry Neuvillem o probíhající sezoně. Rozhovor byl zveřejněn v belgickém Auto Trends Magazine.
O: Váš pohled na Haydena Paddona jako člověka?Thierry Neuville: Je to fajn chlap, velký dříč a hodně zarytě pracuje... V mládí toho musel hodně obětovat, aby se dostal do WRC.
O: Po Argentině vypadáte frustrovaně, je to tak?TN: Když ztratíte hned zkraje 6 minut, tak Vás to naštve. Když pak vidíte, jak tým vyhrál, tak je to ještě těžší... Říkáte si, že kdybyste neměli problémy, tak byste to mohl Vy, kdo vyhrál... A já jsem o tom [možném vítězství] přesvědčen!
O: Jak na tuto frustraci dokážete zapomenout?TN: Řeknu si 3 věci: 1) Paddon profitoval ze skvělého auta Huyndai; 2) díky tomu mohl bojovat s VW a porazit Ogiera; 3) Brzy se to otočí...a bude řada na mě!
O: Můžete vyhrát už v Portugalsku?TN: Zajisté! Paddon vyhrál v Argentině 5 rychlostních zkoušek (Latvala 6, Ogier 4). To znamená, že naše auto má rychlost. Já jsem vyhrál jeden test, aniž bych byl nějak extra motivovaný. Vůbec jsem po ztrátě 6 minut neriskoval. Není to tak, že by mi auto nevyhovovalo, jen bylo potřeba, abych získal body. Navíc, když jsme viděli, jak tvrdě jel Paddon s autem na 'El Condor' a i20 WRC to vydržela - to ukazuje, jak je to odolný vůz. Nyní tedy můžeme jít do toho [boje o vítězství] naplno!
O: Takže už se těšíte do Portugalska?TN: A jak! Všichni už se těší a já v první řadě! Navíc nebudu nominován na body - tak jako Paddon nebyl v Argentině. Nebudu tedy muset týmu přivést body. Mohu jet tedy absolutně naplno!
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?