Žurnalista Paul Fraikin připravil zajímavý rozhovor s Thierry Neuvillem o probíhající sezoně. Rozhovor byl zveřejněn v belgickém Auto Trends Magazine.
O: Váš pohled na Haydena Paddona jako člověka?Thierry Neuville: Je to fajn chlap, velký dříč a hodně zarytě pracuje... V mládí toho musel hodně obětovat, aby se dostal do WRC.
O: Po Argentině vypadáte frustrovaně, je to tak?TN: Když ztratíte hned zkraje 6 minut, tak Vás to naštve. Když pak vidíte, jak tým vyhrál, tak je to ještě těžší... Říkáte si, že kdybyste neměli problémy, tak byste to mohl Vy, kdo vyhrál... A já jsem o tom [možném vítězství] přesvědčen!
O: Jak na tuto frustraci dokážete zapomenout?TN: Řeknu si 3 věci: 1) Paddon profitoval ze skvělého auta Huyndai; 2) díky tomu mohl bojovat s VW a porazit Ogiera; 3) Brzy se to otočí...a bude řada na mě!
O: Můžete vyhrát už v Portugalsku?TN: Zajisté! Paddon vyhrál v Argentině 5 rychlostních zkoušek (Latvala 6, Ogier 4). To znamená, že naše auto má rychlost. Já jsem vyhrál jeden test, aniž bych byl nějak extra motivovaný. Vůbec jsem po ztrátě 6 minut neriskoval. Není to tak, že by mi auto nevyhovovalo, jen bylo potřeba, abych získal body. Navíc, když jsme viděli, jak tvrdě jel Paddon s autem na 'El Condor' a i20 WRC to vydržela - to ukazuje, jak je to odolný vůz. Nyní tedy můžeme jít do toho [boje o vítězství] naplno!
O: Takže už se těšíte do Portugalska?TN: A jak! Všichni už se těší a já v první řadě! Navíc nebudu nominován na body - tak jako Paddon nebyl v Argentině. Nebudu tedy muset týmu přivést body. Mohu jet tedy absolutně naplno!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?