Dani Sordo cítí, že kdyby neměl v průběhu prvního dne Rally Argentina problémy se zaseknutým pedálem, které jej připravily o dost času, tak by mohl bojovat o poslední stupínek na stupních vítězů s Andreasem Mikkelsenem.
Španělský jezdec týmu Hyundai Motorsport nestačil na norského jezdce týmu Volkswagen Motorsport o víkendu v Argentině nakonec jen o 12 vteřin. Sordo je ale názoru, že mohl o třetí místo klidně bojovat, kdyby býval neměl problémy se zaseknutým pedálem v průběhu první etapy soutěže. I přesto ale pochválil týmového kolegu, Haydena Paddona, a celý tým Hyundai za to, že z auta dokázali dostat maximum.
"Pro náš tým je to skvělý den se speciálním vítězství pro Haydena, všechny naše i20 WRC navíc dokončily v TOP6. Z auta jsme tento víkend dostali maximum a s naší výkonností můžeme být spokojeni. Problém, který jsme měli se zaseknutým plynovým pedálem v pátek nás stál asi 20 vteřin. Jsem si jistý, že bez toho bychom byli schopni brát podium," říká Dani Sordo.
Dani Sordo sice letos už na podiu dokázal jednou dojet, bylo to v Mexiku. Po soutěži ale přišla nemilá zpráva od komisařů, kteří zjistili, že jeho tým porušil pravidlo týkající se maximálního množství nasazených pneumatik a Španěl byl penalizován. Po soutěži v Argentině ale i tak Španěl upevnil svoje průběžně čtvrté místo v MS, když na čtvrtého Mikkelsena ztrácí pouze 4 body.
Sordo si v Argentině připsal navíc dva body z Power Stage, Paddon byl nejrychlejší, a tak získal navíc dva bonusové body. To Španěla utvrzuje v názoru, že si to jeho tým ve zbytku sezony bude moci rozdat s Volkswagenem. "Ukázali jsme povzbudivou konkurenceschopnost a pro tým jsme získali několik velmi důležitých bodů. Na Power Stage jsme na to také dobře zatlačili, abychom získali další dva body navíc, z čehož mám dobrý pocit. Auto se hodně zlepšilo a tato rally nám dává další popud pro pokračování v našem silném startu do ročníku 2016 v Portugalsku."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?