Dani Sordo cítí, že kdyby neměl v průběhu prvního dne Rally Argentina problémy se zaseknutým pedálem, které jej připravily o dost času, tak by mohl bojovat o poslední stupínek na stupních vítězů s Andreasem Mikkelsenem.
Španělský jezdec týmu Hyundai Motorsport nestačil na norského jezdce týmu Volkswagen Motorsport o víkendu v Argentině nakonec jen o 12 vteřin. Sordo je ale názoru, že mohl o třetí místo klidně bojovat, kdyby býval neměl problémy se zaseknutým pedálem v průběhu první etapy soutěže. I přesto ale pochválil týmového kolegu, Haydena Paddona, a celý tým Hyundai za to, že z auta dokázali dostat maximum.
"Pro náš tým je to skvělý den se speciálním vítězství pro Haydena, všechny naše i20 WRC navíc dokončily v TOP6. Z auta jsme tento víkend dostali maximum a s naší výkonností můžeme být spokojeni. Problém, který jsme měli se zaseknutým plynovým pedálem v pátek nás stál asi 20 vteřin. Jsem si jistý, že bez toho bychom byli schopni brát podium," říká Dani Sordo.
Dani Sordo sice letos už na podiu dokázal jednou dojet, bylo to v Mexiku. Po soutěži ale přišla nemilá zpráva od komisařů, kteří zjistili, že jeho tým porušil pravidlo týkající se maximálního množství nasazených pneumatik a Španěl byl penalizován. Po soutěži v Argentině ale i tak Španěl upevnil svoje průběžně čtvrté místo v MS, když na čtvrtého Mikkelsena ztrácí pouze 4 body.
Sordo si v Argentině připsal navíc dva body z Power Stage, Paddon byl nejrychlejší, a tak získal navíc dva bonusové body. To Španěla utvrzuje v názoru, že si to jeho tým ve zbytku sezony bude moci rozdat s Volkswagenem. "Ukázali jsme povzbudivou konkurenceschopnost a pro tým jsme získali několik velmi důležitých bodů. Na Power Stage jsme na to také dobře zatlačili, abychom získali další dva body navíc, z čehož mám dobrý pocit. Auto se hodně zlepšilo a tato rally nám dává další popud pro pokračování v našem silném startu do ročníku 2016 v Portugalsku."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.