V Mexiku na vítězství Sébastien Ogier nedosáhl, v Argentině očekává další obtížnou rally - a to především díky tomu, že bude muset jako lídr světového šampionátu opět otevírat trať. V Jižní Americe navíc Francouz zatím nikdy nevyhrál.
Ogierovi navíc nepřeje ani předpověď počasí - podle meteorologů by mělo být po celý víkend sucho a šance na déšť je poměrně malá. Pro úřadujícího mistra světa je Rally Argentina velmi speciální soutěží, když se mu zde doposud nikdy nepodařilo vyhrát.
Velmi blízko byl Francouz vítězství na zdejší rally v roce 2011, tehdy ještě v barvách Citroënu. S DS3 WRC se sice ve druhé polovině sobotní etapy propracoval do čela, jenže v neděli ráno šel přes střechu a přišel o posilovač řízení. Ve zbytku nedělní etapy jej přeskočili jak Sébastien Loeb, tak Mikko Hirvonen. Vloni ho například vyřadily technické problémy Pola R WRC hned zkraje soutěže.
"Rally Argentina zůstává poslední soutěží šampionátu, kde jsme já a Julien ještě nezvítězili. Letos to ale nebude lehké změnit, protože budeme muset čistit trať. I tak ale uděláme vše pro to, abychom v této rally vyhráli. Zažili jsme velmi dobrý vstup do sezony a získali velmi dobré výsledky.
To mě před startem Argentinské rally naplňuje optimismem. Podle předpovědi bychom se měli dočkat suché rally. Zde se ale velmi často tvoří na tratích mlhy, což je těžké s ohledem na viditelnost. Co se týče zkoušek, povrch je dost sypký a písčitý. Oproti Mexiku to chce zcela jiný styl jízdy," řekl Sébastien Ogier před startem rally.
Cenného výsledku může dosáhnout také jeho Volkswagen. Pokud by německý tým vyhrál, šlo by již o 13. vítěznou rally v řadě. Naposledy VW prohrálo vloni právě v Argentině, když se tehdy radoval z vítězství Kris Meeke s Citroënem. "Ještě se žádnému týmu v historii MS nepodařilo, aby objel celý svět a nikdo jej neporazil," uvědomuje si Jost Capito.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?