V Mexiku na vítězství Sébastien Ogier nedosáhl, v Argentině očekává další obtížnou rally - a to především díky tomu, že bude muset jako lídr světového šampionátu opět otevírat trať. V Jižní Americe navíc Francouz zatím nikdy nevyhrál.
Ogierovi navíc nepřeje ani předpověď počasí - podle meteorologů by mělo být po celý víkend sucho a šance na déšť je poměrně malá. Pro úřadujícího mistra světa je Rally Argentina velmi speciální soutěží, když se mu zde doposud nikdy nepodařilo vyhrát.
Velmi blízko byl Francouz vítězství na zdejší rally v roce 2011, tehdy ještě v barvách Citroënu. S DS3 WRC se sice ve druhé polovině sobotní etapy propracoval do čela, jenže v neděli ráno šel přes střechu a přišel o posilovač řízení. Ve zbytku nedělní etapy jej přeskočili jak Sébastien Loeb, tak Mikko Hirvonen. Vloni ho například vyřadily technické problémy Pola R WRC hned zkraje soutěže.
"Rally Argentina zůstává poslední soutěží šampionátu, kde jsme já a Julien ještě nezvítězili. Letos to ale nebude lehké změnit, protože budeme muset čistit trať. I tak ale uděláme vše pro to, abychom v této rally vyhráli. Zažili jsme velmi dobrý vstup do sezony a získali velmi dobré výsledky.
To mě před startem Argentinské rally naplňuje optimismem. Podle předpovědi bychom se měli dočkat suché rally. Zde se ale velmi často tvoří na tratích mlhy, což je těžké s ohledem na viditelnost. Co se týče zkoušek, povrch je dost sypký a písčitý. Oproti Mexiku to chce zcela jiný styl jízdy," řekl Sébastien Ogier před startem rally.
Cenného výsledku může dosáhnout také jeho Volkswagen. Pokud by německý tým vyhrál, šlo by již o 13. vítěznou rally v řadě. Naposledy VW prohrálo vloni právě v Argentině, když se tehdy radoval z vítězství Kris Meeke s Citroënem. "Ještě se žádnému týmu v historii MS nepodařilo, aby objel celý svět a nikdo jej neporazil," uvědomuje si Jost Capito.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?