Hyundai pro Rallye Portugal nominoval do svého A-týmu Haydena Paddona a Daniho Sorda. Thierry Neuville se soutěže samozřejmě zúčastní v B-týmu.
Tovární tým Hyundai dnes zveřejnil jezdeckou nominaci na Rally Portugal, která se jede od 22. do 24. května. V továrním týmu Hyundai Motorsport pojedou Hayden Paddon a Dani Sordo. Thierry Neuville se bude muset spokojit s místem v druhým týmu, Hyundai Motorsport N. V Portugalsku navíc tento B-tým nasadí ještě druhé auto, ve kterém bude Kevin Abbring. Pro Holanďana se bude jednat o letošní první start s Hyundai i20 WRC specifikace 2015.
Hyundai již před časem oznámil, že Daniho Sorda nasadí ve svém hlavním týmu na většině letošních soutěží. Ve zbývajícím voze se tak budou střídat Neuville a Paddon. Tito tři jezdci mají garantován start ve všech 14 soutěžích WRC letošní sezony. Příští týden nás čeká soutěž v Argentině, pro kterou jsou v hlavním týmu nominováni Sordo a Neuville.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.