Nová generace vozů WRC nabízí po stránce designu i techniky větší možnosti. Především na pohled by vozy měly být atraktivnější. Volkswagen dnes vypustil skicu toho, jak si představuje, že bude vypadat jeho nový vůz.
Silnější, rychlejší, zajímavější - těmito třemi slovy se daly charakterizovat vozy WRC nové generace. Auta budou lehčí a širší, konstruktéři mají navíc po stránce aerodynamiky volnější pole působnosti. Nově navíc motory budou dávat zhruba 380 koní, což je asi o 60 víc než aktuální auta.
Volkswagen dnes do světa vypustil designovou studii toho, jak si představuje, že bude jeho nové Polo R WRC vypadat. Na první pohled zaujme větší zadní přítlačné křídlo a širší blatníky s masivním nárazníkem v přední části. Je však zřejmé, že design nového Pola R WRC 2017 se do lednové Rally Monte Carlo bude ještě hodně měnit - týmy se samozřejmě snaží udržet finální specifikaci co nejdéle v tajnosti.
(zdroj: rallytheworld.com)
"Pravidla platná od roku 2017 přinášejí pro vozy WRC spoustu zajímavých technických novinek. Zkušenosti, které týmy získaly během minulých let, se v budoucnu projeví v nových vozech. Auta budou dynamičtější a také bezpečnější," prozrazuje Jost Capito, šéf továrního týmu VW.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?