 
            Dva roky po uvedení modelu DS3 R5 na trh přichází první vývojová verze závodního automobilu. Hlavně pod kapotou došlo k výrazným změnám.
Od debutu Škody Fabie R5 je konkurence pod tlakem. M-Sport již od ledna nasazuje úspěšně evoluci svého Fordu Fiesta R5, teď se "přihlásil o slovo" také Citroën. Od 18. dubna si mohou zákazníci začít kupovat verzi DS3 R5 Evo, cílem je, aby auto bylo opět konkurenceschopné.
Změny jsou zásadní. Citroën dal předku vozu nový design. Auto má nový chladič, mezichladič, airbox, příční nosník a také byla vylepšena spodní ochrana auta. Citroën také nabízí inovovaný systém, který umožňuje zvolit si mapu motoru, elektrické servořízení, nová je světelná rampa, změnilo se také nastavení tlumičů a zadního diferenciálu.
Citroën věří, že tyto změny pomohou výrazně oživit prodeje DS3 R5. Podle neoficiálních zpráv zatím Francouzi prodali zhruba 50 vozů. Podle zpráv z Francie měl sesterský Peugeot prodat za stejné časové období zhruba 70 208 T16. Také zákazníci Peugeotu mohou od 18. dubna objednávat nové díly.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?