Zdá se, že diskuse vloni na Korsice, mají pozitivní dopady. Michelin představí opravdovou pneumatiku do deště na asfalt pro příští sezonu.
Vloni na Korsice se jelo za výrazných dešťových srážek a jezdci velmi kritizovali omezenou volbu pneumatik společně s omezením pneumatiky dořezávat. Na Korsice byl tehdy přítomný i Jean Todt, aby se s jezdci WRC vyfotil pro kampaň FIA za bezpečné ježdění na silnicích.
Toho tehdy využil Sébasien Ogier a promluvil s prezidentem FIA o nebezpečné situaci: "Kdy budeme mluvit o naší bezpečnosti?" zeptal se tehdy jezdec Volkswagenu. Todt tehdy pozval mistra světa k diskusi a vyslechl si jeho názor. Výsledkem je, že od Rallye Deutschland se do na scénu opět vrací opravdové pneumatiky do deště.
Testovací práce na nové gumě by měly začít již brzy. Následně dostanou zákazníci první vzorky, aby si je mohli sami otestovat. "Naproti současnému kompromisnímu řešení [ze zimního profilu a podobně] se jedná o nové a samostatné konstrukční řešení. Tato pneumatika však funguje optimálně pouze tehdy, pokud je trať opravdu mokrá," odhaluje Jacques Morelli od Michelinu.
Jak se zdá, už je také zřejmé, za jakých podmínek dojde k jejich (případnému) nasazení: "Bude nabízena jako třetí možnost. Dohodli jsme se s FIA, že možnost objednání této pneumatiky bude zcela na týmech." Každý tým si bude moct objednat maximálně 12 takovýchto pneumatik.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.