Zdá se, že diskuse vloni na Korsice, mají pozitivní dopady. Michelin představí opravdovou pneumatiku do deště na asfalt pro příští sezonu.
Vloni na Korsice se jelo za výrazných dešťových srážek a jezdci velmi kritizovali omezenou volbu pneumatik společně s omezením pneumatiky dořezávat. Na Korsice byl tehdy přítomný i Jean Todt, aby se s jezdci WRC vyfotil pro kampaň FIA za bezpečné ježdění na silnicích.
Toho tehdy využil Sébasien Ogier a promluvil s prezidentem FIA o nebezpečné situaci: "Kdy budeme mluvit o naší bezpečnosti?" zeptal se tehdy jezdec Volkswagenu. Todt tehdy pozval mistra světa k diskusi a vyslechl si jeho názor. Výsledkem je, že od Rallye Deutschland se do na scénu opět vrací opravdové pneumatiky do deště.
Testovací práce na nové gumě by měly začít již brzy. Následně dostanou zákazníci první vzorky, aby si je mohli sami otestovat. "Naproti současnému kompromisnímu řešení [ze zimního profilu a podobně] se jedná o nové a samostatné konstrukční řešení. Tato pneumatika však funguje optimálně pouze tehdy, pokud je trať opravdu mokrá," odhaluje Jacques Morelli od Michelinu.
Jak se zdá, už je také zřejmé, za jakých podmínek dojde k jejich (případnému) nasazení: "Bude nabízena jako třetí možnost. Dohodli jsme se s FIA, že možnost objednání této pneumatiky bude zcela na týmech." Každý tým si bude moct objednat maximálně 12 takovýchto pneumatik.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.