Thierry Neuville bude i ve čtvrté soutěži nominován na body za hlavní tým - letos jel "v jeho barvách" zatím všechny odjeté rally. V hlavním týmu jej doplní Dani Sordo. Hayden Paddon pojede opět za záložní tým Mobis.
Korejská značka dnes oznámila svoji nominaci pro čtvrtou rally kalendáře MS v Argentině. Za "Hyundai Shell World Rally Team" pojede dvojice Thierry Neuville a Dani Sordo (tedy stejná dvojice jako na Monte Carlu a v Mexiku). Ve druhém týmu, "Hyundai Mobis World Rally Team", pojede Hayden Paddon.
Nominace Sorda do hlavního týmu, který se bude chtít opět dotáhnout na Volkswagen, se kterým ztratil v Mexiku krok, je logická - nebýt chyby Hyundai získal by Španěl v Mexiku podium a také jeho předchozí výsledky v Argentině jsou velmi dobré.
Také nominace Thierryho Neuvillea je logická, Hayden Paddon totiž na této jihoamerické soutěži jel zatím jen dvakrát v historii. Navíc Neuville bude mít výhodnou startovní pozici. "Cíl pro Argentinu je docela jednoduchý," začal Alain Penasse odhalovat cíle týmu - celý rozhovor v odkazovaném článku.
"Bude mít [Neuville] fantastickou pozici na trati. Bude porovnatelná s tou, kterou tam měl Meeke v roce 2015. Pokud by se mu povedlo to, co Krisovi v roce 2015, pak bychom byli spokojeni." My jen dodejme, že Meeke vloni soutěž vyhrál. Hyundai doufá, že by Argentina mohla znamenat zlom v dosavadním vývoji šampionátu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.