Thierry Neuville bude i ve čtvrté soutěži nominován na body za hlavní tým - letos jel "v jeho barvách" zatím všechny odjeté rally. V hlavním týmu jej doplní Dani Sordo. Hayden Paddon pojede opět za záložní tým Mobis.
Korejská značka dnes oznámila svoji nominaci pro čtvrtou rally kalendáře MS v Argentině. Za "Hyundai Shell World Rally Team" pojede dvojice Thierry Neuville a Dani Sordo (tedy stejná dvojice jako na Monte Carlu a v Mexiku). Ve druhém týmu, "Hyundai Mobis World Rally Team", pojede Hayden Paddon.
Nominace Sorda do hlavního týmu, který se bude chtít opět dotáhnout na Volkswagen, se kterým ztratil v Mexiku krok, je logická - nebýt chyby Hyundai získal by Španěl v Mexiku podium a také jeho předchozí výsledky v Argentině jsou velmi dobré.
Také nominace Thierryho Neuvillea je logická, Hayden Paddon totiž na této jihoamerické soutěži jel zatím jen dvakrát v historii. Navíc Neuville bude mít výhodnou startovní pozici. "Cíl pro Argentinu je docela jednoduchý," začal Alain Penasse odhalovat cíle týmu - celý rozhovor v odkazovaném článku.
"Bude mít [Neuville] fantastickou pozici na trati. Bude porovnatelná s tou, kterou tam měl Meeke v roce 2015. Pokud by se mu povedlo to, co Krisovi v roce 2015, pak bychom byli spokojeni." My jen dodejme, že Meeke vloni soutěž vyhrál. Hyundai doufá, že by Argentina mohla znamenat zlom v dosavadním vývoji šampionátu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?