Mexická rally měla dohru - Dani Sordo během soutěže použil 29 místo 28 povolených pneumatik, za což byl penalizován dvěma trestnými minutami. Díky tomu ztratil svoje třetí místo, na které povyskočil Mads Ostberg s Fordem.
Dani Sordo použil, díky chybě týmu, o jednu pneumatiku více, než dovolují pravidla. Z této chyby těží Mads Ostberg. Chybu přiznali i činovníci týmu Hyundai. Španěl měl na 80 kilometrové nedělní zkoušce k dispozici 3 nové a 2 dříve použité pneumatiky.
Jenže podle pravidel mohl použít jen 2 nové a 3 již dříve použité gumy. Podle týmu šlo o chybu v komunikaci. Komisaři Sordovi dodatečně přidělili penalizaci 2 minut. Díky ní se Dani propadl těsně (rozdílem 1,5 vteřiny) na 4. místo.
"Až budeme na základně, tak si budeme muset vysvětlit, jak k této chybě došlo. Tato chyba týmu však v žádném případě nesnižuje výkon posádek a týmu na této velmi náročné rally," komentoval situaci Alain Penasse, týmový manažer. Na výsledky soutěže se podívejte zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.