Mexická rally měla dohru - Dani Sordo během soutěže použil 29 místo 28 povolených pneumatik, za což byl penalizován dvěma trestnými minutami. Díky tomu ztratil svoje třetí místo, na které povyskočil Mads Ostberg s Fordem.
Dani Sordo použil, díky chybě týmu, o jednu pneumatiku více, než dovolují pravidla. Z této chyby těží Mads Ostberg. Chybu přiznali i činovníci týmu Hyundai. Španěl měl na 80 kilometrové nedělní zkoušce k dispozici 3 nové a 2 dříve použité pneumatiky.
Jenže podle pravidel mohl použít jen 2 nové a 3 již dříve použité gumy. Podle týmu šlo o chybu v komunikaci. Komisaři Sordovi dodatečně přidělili penalizaci 2 minut. Díky ní se Dani propadl těsně (rozdílem 1,5 vteřiny) na 4. místo.
"Až budeme na základně, tak si budeme muset vysvětlit, jak k této chybě došlo. Tato chyba týmu však v žádném případě nesnižuje výkon posádek a týmu na této velmi náročné rally," komentoval situaci Alain Penasse, týmový manažer. Na výsledky soutěže se podívejte zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?