Podle Andrease Mikkelsena může chvilkový pokles v koncentraci za jeho sobotní nehodu v Rally Mexiko. Díky této nehodě přišel o slibně rozjetou soutěž, a tak i možné body.
Nor se těsně před nehodou přiblížil na odstup pouhých pár vteřin od Daniho Sorda, který byl na průběžném třetím místě. Pak ale na druhém průjezdu 42 kilometrové zkoušky Otates nezvládl svůj speciál a havaroval, když asi 10 kilometrů před cílem jeho Volkswagen Polo R WRC sjel z cesty. Tou dobou mu na Sorda chybělo asi 4,5 vteřiny (Andreas následně ale vyfasoval minutovou penalizaci za předčasný příjezd do jedné z časových kontrol).
Ani Mikkelsen, ani jeho navigátor, Anders Jaeger, naštěstí nebyli zraněni. Nehoda se stala na stejném místě, na kterém v roce 2014 zaparkoval svoji Fiestu RS WRC na střechu Robert Kubica.
"Tu zatáčku znám velmi dobře, ale bohužel jsem si rozpis uvědomil až moc pozdě. Hodně tvrdě jsme na to tlačili, protože jsme se snažili dohonit Daniho, ale nebyl jsem plně koncentrován. Poznámku z rozpisu jsem si uvědomil až moc pozdě, trefil velký kámen a sklouzli jsme," řekl Andreas Mikkelsen pro wrc.com.
Jeho vůz zůstal stát na šotolinovém hřbetu vedle Mitsubishi Lancer mexického pilota, Jorge Gonzaleze Hernandeze, který vyjel ve stejném místě hned ráno. "Ostatní kluci nám řekli ahoj, když jsme přijeli - zůstali tam při prvním průjezdu. Šotolina pod našim autem způsobila, že naše kola zůstala ve vzduchu, takže jsme tam uvízli a také pravé přední rameno bylo poškozené, takže jsme toho nemohli moc udělat," zakončil Nor.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.