Podle Andrease Mikkelsena může chvilkový pokles v koncentraci za jeho sobotní nehodu v Rally Mexiko. Díky této nehodě přišel o slibně rozjetou soutěž, a tak i možné body.
Nor se těsně před nehodou přiblížil na odstup pouhých pár vteřin od Daniho Sorda, který byl na průběžném třetím místě. Pak ale na druhém průjezdu 42 kilometrové zkoušky Otates nezvládl svůj speciál a havaroval, když asi 10 kilometrů před cílem jeho Volkswagen Polo R WRC sjel z cesty. Tou dobou mu na Sorda chybělo asi 4,5 vteřiny (Andreas následně ale vyfasoval minutovou penalizaci za předčasný příjezd do jedné z časových kontrol).
Ani Mikkelsen, ani jeho navigátor, Anders Jaeger, naštěstí nebyli zraněni. Nehoda se stala na stejném místě, na kterém v roce 2014 zaparkoval svoji Fiestu RS WRC na střechu Robert Kubica.
"Tu zatáčku znám velmi dobře, ale bohužel jsem si rozpis uvědomil až moc pozdě. Hodně tvrdě jsme na to tlačili, protože jsme se snažili dohonit Daniho, ale nebyl jsem plně koncentrován. Poznámku z rozpisu jsem si uvědomil až moc pozdě, trefil velký kámen a sklouzli jsme," řekl Andreas Mikkelsen pro wrc.com.
Jeho vůz zůstal stát na šotolinovém hřbetu vedle Mitsubishi Lancer mexického pilota, Jorge Gonzaleze Hernandeze, který vyjel ve stejném místě hned ráno. "Ostatní kluci nám řekli ahoj, když jsme přijeli - zůstali tam při prvním průjezdu. Šotolina pod našim autem způsobila, že naše kola zůstala ve vzduchu, takže jsme tam uvízli a také pravé přední rameno bylo poškozené, takže jsme toho nemohli moc udělat," zakončil Nor.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?