Cilem finského jezdce továrního týmu Volkswagen je zdvojnásobit svůj náskok v sobotní etapě na čele soutěže. Souboj se Sébastienem Ogierem totiž vůbec nevnímá za uzavřený.
Náskok 32 vteřin Latvalovi nedává moc jistoty - zvláště pokud je za jeho zády Sébastien Ogier: "Chci se pokusit náskok zvýšit na zhruba minutu. U Seba musíte počítat se vším. On bude bojovat až do posledního metru," prorokuje Jari-Matti Latvala před startem sobotní etapy.
Samotný Sébastien Ogier byl s průběhem páteční etapy spokojen: "Neudělal jsem žádnou chybu. Za daných podmínek všechno běželo perfektně." Hned ráno Francouz na trati narazil na několik krav, kterým se jen se štěstím vyhnul.
Mistr světa spoléhá na nedělní 80 kilometrový test: "Tam se může stát cokoliv. V sobotu jsou tratě trošku rychlejší než v pátek. Tím by se měla moje nevýhoda první startovní pozice snížit. I tak se ale moje ztráta zcela učitě zvětší," odhaduje Ogier.
V sobotu bude opět na trati první Ogier, Latvala pojede kvůli odstoupení Neuvillea jako sedmý. Za oběma jezdci Volkswagenu už je docela mezera, třetí Sordo ztrácí 1:15 min. na Latvalu. Na něj bude chtít zaútočit Andreas Mikkelsen: "Souboj o třetí místo jsem ještě nevzdal."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?