Cilem finského jezdce továrního týmu Volkswagen je zdvojnásobit svůj náskok v sobotní etapě na čele soutěže. Souboj se Sébastienem Ogierem totiž vůbec nevnímá za uzavřený.
Náskok 32 vteřin Latvalovi nedává moc jistoty - zvláště pokud je za jeho zády Sébastien Ogier: "Chci se pokusit náskok zvýšit na zhruba minutu. U Seba musíte počítat se vším. On bude bojovat až do posledního metru," prorokuje Jari-Matti Latvala před startem sobotní etapy.
Samotný Sébastien Ogier byl s průběhem páteční etapy spokojen: "Neudělal jsem žádnou chybu. Za daných podmínek všechno běželo perfektně." Hned ráno Francouz na trati narazil na několik krav, kterým se jen se štěstím vyhnul.
Mistr světa spoléhá na nedělní 80 kilometrový test: "Tam se může stát cokoliv. V sobotu jsou tratě trošku rychlejší než v pátek. Tím by se měla moje nevýhoda první startovní pozice snížit. I tak se ale moje ztráta zcela učitě zvětší," odhaduje Ogier.
V sobotu bude opět na trati první Ogier, Latvala pojede kvůli odstoupení Neuvillea jako sedmý. Za oběma jezdci Volkswagenu už je docela mezera, třetí Sordo ztrácí 1:15 min. na Latvalu. Na něj bude chtít zaútočit Andreas Mikkelsen: "Souboj o třetí místo jsem ještě nevzdal."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.