Cilem finského jezdce továrního týmu Volkswagen je zdvojnásobit svůj náskok v sobotní etapě na čele soutěže. Souboj se Sébastienem Ogierem totiž vůbec nevnímá za uzavřený.
Náskok 32 vteřin Latvalovi nedává moc jistoty - zvláště pokud je za jeho zády Sébastien Ogier: "Chci se pokusit náskok zvýšit na zhruba minutu. U Seba musíte počítat se vším. On bude bojovat až do posledního metru," prorokuje Jari-Matti Latvala před startem sobotní etapy.
Samotný Sébastien Ogier byl s průběhem páteční etapy spokojen: "Neudělal jsem žádnou chybu. Za daných podmínek všechno běželo perfektně." Hned ráno Francouz na trati narazil na několik krav, kterým se jen se štěstím vyhnul.
Mistr světa spoléhá na nedělní 80 kilometrový test: "Tam se může stát cokoliv. V sobotu jsou tratě trošku rychlejší než v pátek. Tím by se měla moje nevýhoda první startovní pozice snížit. I tak se ale moje ztráta zcela učitě zvětší," odhaduje Ogier.
V sobotu bude opět na trati první Ogier, Latvala pojede kvůli odstoupení Neuvillea jako sedmý. Za oběma jezdci Volkswagenu už je docela mezera, třetí Sordo ztrácí 1:15 min. na Latvalu. Na něj bude chtít zaútočit Andreas Mikkelsen: "Souboj o třetí místo jsem ještě nevzdal."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?