Druhý den Mexické rally byl pro Thierryho Neuvillea brzy u konce. Jezdec týmu Hyundai vysvětluje, k čemu došlo.
Druhý den v Mexiku trval pro Thierryho Neuvillea asi jen 50 kilometrů. Pár kilometrů před cílem RZ „El Chocolate 1“ zůstal jeho Hyundai i20 WRC stát s poškozeným zavěšením. "Jsem přirozeně zklamaný. Až do toho momentu to šlo dobře. Pak jsem ale netrefil přesně tu správnou stopu - najednou bylo všechno pryč," popisuje Belgičan.
"Na konci rychlostní zkoušky jsme v nájezdu do zatáčkovité pasáže byli vyneseni až moc ven a v následující zatáčce jsme netrefili vrchol zatáčky. Vepředu vlevo jsme o něco zavadili a to zničilo naše zavěšení," dodává Thierry.
"Pokusíme se ještě dosáhnout na body, zase tolik vozů zde nestartuje. Hlavně se ale zaměříme na další vylepšení našeho auta. Uvidíme, jakou startovní pozici budeme mít v neděli, možná budeme schopni něčeho dosáhnout," zakončil jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?