Druhý den Mexické rally byl pro Thierryho Neuvillea brzy u konce. Jezdec týmu Hyundai vysvětluje, k čemu došlo.
Druhý den v Mexiku trval pro Thierryho Neuvillea asi jen 50 kilometrů. Pár kilometrů před cílem RZ „El Chocolate 1“ zůstal jeho Hyundai i20 WRC stát s poškozeným zavěšením. "Jsem přirozeně zklamaný. Až do toho momentu to šlo dobře. Pak jsem ale netrefil přesně tu správnou stopu - najednou bylo všechno pryč," popisuje Belgičan.
"Na konci rychlostní zkoušky jsme v nájezdu do zatáčkovité pasáže byli vyneseni až moc ven a v následující zatáčce jsme netrefili vrchol zatáčky. Vepředu vlevo jsme o něco zavadili a to zničilo naše zavěšení," dodává Thierry.
"Pokusíme se ještě dosáhnout na body, zase tolik vozů zde nestartuje. Hlavně se ale zaměříme na další vylepšení našeho auta. Uvidíme, jakou startovní pozici budeme mít v neděli, možná budeme schopni něčeho dosáhnout," zakončil jezdec.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.