Pouze pouštní závody Loebovi nestačily. Legenda MS v rally totiž letos pojede za Peugeot-Hansen MS v rallycrossu. Cílem je zabojovat o titul. Do cesty se mu postaví hned několik jezdců, které zná z WRC.
Sébastien Loeb vstupuje v barvách Peugeotu do ME v rallycrossu. "Auto i celý sport jsou pro mě nové. Musím se toho tedy hodně naučit. Doufám ale, že budu brzy konkurenceschopný," říká Francouz, který narazí v šampionátu na Pettera Solberga (Citroën) nebo Kena Blocka (Ford). Jezdit bude s vozem 208 WRX SuperCar s 550 koňskými silami.
Loeb jel v roce 2012 X-Games v USA a o rok později jel závod rallycrossu ve Francii (v Lohéac). "Možností odjet celý šampionát MS v rallycrossu jsem nadšený. Během let už jsem nějaké zkušenosti s šampionátem získal, ale kompletní sezona je opravdu speciální - s ohledem na konkurenceschopnost Peugeotu 208 WRX a sledovanost šampionátu," pokračuje jezdec Peugeotu.
Sébastien může spoléhat na velké zkušenosti týmu Hansen, který v rallycrossu patří mezi nejlepší. Šéf týmu, Kenneth Hansen, má s rallycrossem velké zkušenosti: "Sébastien má neuvěřitlný talent. Velmi rychle se dokáže přizpůsobit. Nemám vůbec pochyby o tom, že bude velmi tvrdým soupeřem [pro ostatní]."
Týmovým kolegou Loeba bude Timmy Hansen, který se vloni stal vice-mistrem světa: "Celý můj život jsem Sébastiena sledoval. Když jsem byl dítě, získal jsem od něj autogram. Spolupráce s ním je naplnění mého snu."
// Loeb RX 2016Sébastien Loeb RX Promo (y)© RedBullContentPool
Zveřejnil(a) Rallye-Magazin dne 29. únor 2016Loebovi musel udělat místo Davy Jeanney, který se přesouvá do nově vzniklé "Peugeot Hansen Academy". Tam bude učit mladíka Kevina Hansena, který je šampionem ME v rallycrossu do 1 litru a čekají jej vybrané závody.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?