Volkswagen má pro Polo R WRC před touto sezonou pár drobných vylepšení. Dle týmu by i tyto drobné změny měly stačit na to, aby auto porazilo i nový vůz Hyundai.
Hyundai nasadí do poslední sezony, ve které platí aktuální předpisy pro vozy WRC, kompletně nový vůz. Volkswagen připravil pár drobností pro Polo R WRC. Konkrétně se vylepšení týkají vyztužení předních pomocných ramen a zadních příčných ramen pro šotolinovou specifikaci.
Lehkých změn dozná i čtyřválcový turbomotor s cílem vylepšit spolehlivost - okem téměř nepostřehnutelné změny se týkají pístů, jinak je agregát shodný s tím specifikace 2015. Jestli změny budou stačit na novou i20 WRC prokáže již Rally Monte Carlo.
"Změny na VW Polo R WRC jsou drobné úpravy a zlepšování detailů, aby bylo auto ještě lepší. Je třeba si uvědomit, že pravidla umožňují jen drobné změny v rámci homologace auta. Už v předchozích sezonách nám vůz umožňoval bojovat o titul, díky těmto změnám by to mělo být možné i nadále. Takový je náš cíl pro rok 2016," řekl Jost Capito.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?