Volkswagen má pro Polo R WRC před touto sezonou pár drobných vylepšení. Dle týmu by i tyto drobné změny měly stačit na to, aby auto porazilo i nový vůz Hyundai.
Hyundai nasadí do poslední sezony, ve které platí aktuální předpisy pro vozy WRC, kompletně nový vůz. Volkswagen připravil pár drobností pro Polo R WRC. Konkrétně se vylepšení týkají vyztužení předních pomocných ramen a zadních příčných ramen pro šotolinovou specifikaci.
Lehkých změn dozná i čtyřválcový turbomotor s cílem vylepšit spolehlivost - okem téměř nepostřehnutelné změny se týkají pístů, jinak je agregát shodný s tím specifikace 2015. Jestli změny budou stačit na novou i20 WRC prokáže již Rally Monte Carlo.
"Změny na VW Polo R WRC jsou drobné úpravy a zlepšování detailů, aby bylo auto ještě lepší. Je třeba si uvědomit, že pravidla umožňují jen drobné změny v rámci homologace auta. Už v předchozích sezonách nám vůz umožňoval bojovat o titul, díky těmto změnám by to mělo být možné i nadále. Takový je náš cíl pro rok 2016," řekl Jost Capito.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?