EuroLamp World Rally Team si letos připravil program v kategorii WRC. Posádka Valeriy Gorban a Volodymyr Korsia bude startovat poměrně pravidelně s MINI John Cooper Works WRC.
Ukrajinský tým nasadí MINI John Cooper Works WRC na 11 soutěžích! Konkrétně jde, alespoň dle informací serveru 'planetemarcus', o Švédsko, Mexiko, Argentinu, Portugalsko, Itálii, Finsko, Německo, Korsiku, Španělsko a Velkou Británii.
Na zmíněných soutěžích tak vůbec poprvé uvidíme vozy všech 5 značek, které postavily WRC dle současných pravidel. Valeriy Gorban jezdil předchozí tři roky s MINI ve specifikaci RRC v šampionátu WRC2. Jeho nejlepším výkonem je třetí místo v rámci kategorie z Rally Sweden 2015.
Ukrajinský tým údajně zvažoval i zapsání do šampionátu mezi týmy, avšak dle současných pravidel se může soukromý tým registrovat pouze tehdy, pokud v šampionátu jede i tovární tým. Tovární tým MINI MS bohůžel již opustil.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?