Jak už Hyundai avizoval vloni, v letošním roce hodlá pravidelně měnit nominované jezdce dle dané soutěže.
Na Monte Carlu bude pro Hyundai sbírat body dvojice Dani Sordo a Thierry Neuville. Ve Švédsku Španěl ustoupí a přepustí své místo Haydenu Paddonovi.
Toto rozhodnutí není žádným velkým překvapením. Dani Sordo vloni ve Švédsku kvůli zranění nejel. V roce 2014 jej Hyundai pro tuto soutěž nenominoval, naposledy tak na sněhu závodil v sezoně 2013 s Citroënem DS3 WRC, to však havaroval.
Zato Novozélanďan vloni debutoval na sněhu ve WRC a vedl si skvěle, když byl v cíli klasifikován na 5. místě. Nominace Neuvillea je též zřejmá, vždyť vloni až do poslední zkoušky bojoval s Volkswageny o vítězství na této soutěži.
Sordo musí za hlavní tým odjet minimálně 10 soutěží. Další rally, ve kterých by mohl jet za druhý tým Hyundai, jsou Polsko a Finsko, které nepatří mezi jeho oblíbené.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?