Jak už Hyundai avizoval vloni, v letošním roce hodlá pravidelně měnit nominované jezdce dle dané soutěže.
Na Monte Carlu bude pro Hyundai sbírat body dvojice Dani Sordo a Thierry Neuville. Ve Švédsku Španěl ustoupí a přepustí své místo Haydenu Paddonovi.
Toto rozhodnutí není žádným velkým překvapením. Dani Sordo vloni ve Švédsku kvůli zranění nejel. V roce 2014 jej Hyundai pro tuto soutěž nenominoval, naposledy tak na sněhu závodil v sezoně 2013 s Citroënem DS3 WRC, to však havaroval.
Zato Novozélanďan vloni debutoval na sněhu ve WRC a vedl si skvěle, když byl v cíli klasifikován na 5. místě. Nominace Neuvillea je též zřejmá, vždyť vloni až do poslední zkoušky bojoval s Volkswageny o vítězství na této soutěži.
Sordo musí za hlavní tým odjet minimálně 10 soutěží. Další rally, ve kterých by mohl jet za druhý tým Hyundai, jsou Polsko a Finsko, které nepatří mezi jeho oblíbené.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.