Jak už Hyundai avizoval vloni, v letošním roce hodlá pravidelně měnit nominované jezdce dle dané soutěže.
Na Monte Carlu bude pro Hyundai sbírat body dvojice Dani Sordo a Thierry Neuville. Ve Švédsku Španěl ustoupí a přepustí své místo Haydenu Paddonovi.
Toto rozhodnutí není žádným velkým překvapením. Dani Sordo vloni ve Švédsku kvůli zranění nejel. V roce 2014 jej Hyundai pro tuto soutěž nenominoval, naposledy tak na sněhu závodil v sezoně 2013 s Citroënem DS3 WRC, to však havaroval.
Zato Novozélanďan vloni debutoval na sněhu ve WRC a vedl si skvěle, když byl v cíli klasifikován na 5. místě. Nominace Neuvillea je též zřejmá, vždyť vloni až do poslední zkoušky bojoval s Volkswageny o vítězství na této soutěži.
Sordo musí za hlavní tým odjet minimálně 10 soutěží. Další rally, ve kterých by mohl jet za druhý tým Hyundai, jsou Polsko a Finsko, které nepatří mezi jeho oblíbené.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?