Tým Hyundai připravil poměrně výrazné překvapení - jako hlavní jezdec korejského týmu pro sezonu 2016 byl totiž nominován Dani Sordo. Tým ale okamžitě zopakoval, že nemá žádnou jedničku.
Hyundai oznámil svoji nominaci jezdce pro sezonu 2016. Jako hlavní jezdec je nasazen Dani Sordo. Tým však ihned zdůraznil, že nikdo nebude mít status týmové jedničky. Nominaci Hyundai udělal pouze proto, že pravidla vyžadují, aby jeden z jezdců odjel minimálně 10 ze 14 soutěží.
Na všechny tři jezdce týmu - Daniho Sorda, Thierryho Neuvillea i Haydena Paddona - čeká všech 14 soutěží roku. Dva z nich vždy pojedou v 'A' týmu se startovními čísly #3 a #4, třetí jezdec pojede v 'B' týmu.
Zatím víme pouze to, že na Monte Carlu pojedou za hlavní tým Thiery Neuville a Dani Sordo. Hyundai se pak bude rozhodovat soutěž od soutěže, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC vedle Daniho Sorda na většině soutěží.
V obou předešlých letech byl nominovaný jezdec Thierry Neuville, tehdy platil Belgičan i za jedničku týmu. Jenže po slabé sezoně 2015 z jeho strany došlo na změny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.