Tým Hyundai připravil poměrně výrazné překvapení - jako hlavní jezdec korejského týmu pro sezonu 2016 byl totiž nominován Dani Sordo. Tým ale okamžitě zopakoval, že nemá žádnou jedničku.
Hyundai oznámil svoji nominaci jezdce pro sezonu 2016. Jako hlavní jezdec je nasazen Dani Sordo. Tým však ihned zdůraznil, že nikdo nebude mít status týmové jedničky. Nominaci Hyundai udělal pouze proto, že pravidla vyžadují, aby jeden z jezdců odjel minimálně 10 ze 14 soutěží.
Na všechny tři jezdce týmu - Daniho Sorda, Thierryho Neuvillea i Haydena Paddona - čeká všech 14 soutěží roku. Dva z nich vždy pojedou v 'A' týmu se startovními čísly #3 a #4, třetí jezdec pojede v 'B' týmu.
Zatím víme pouze to, že na Monte Carlu pojedou za hlavní tým Thiery Neuville a Dani Sordo. Hyundai se pak bude rozhodovat soutěž od soutěže, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC vedle Daniho Sorda na většině soutěží.
V obou předešlých letech byl nominovaný jezdec Thierry Neuville, tehdy platil Belgičan i za jedničku týmu. Jenže po slabé sezoně 2015 z jeho strany došlo na změny.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.