Tým Hyundai připravil poměrně výrazné překvapení - jako hlavní jezdec korejského týmu pro sezonu 2016 byl totiž nominován Dani Sordo. Tým ale okamžitě zopakoval, že nemá žádnou jedničku.
Hyundai oznámil svoji nominaci jezdce pro sezonu 2016. Jako hlavní jezdec je nasazen Dani Sordo. Tým však ihned zdůraznil, že nikdo nebude mít status týmové jedničky. Nominaci Hyundai udělal pouze proto, že pravidla vyžadují, aby jeden z jezdců odjel minimálně 10 ze 14 soutěží.
Na všechny tři jezdce týmu - Daniho Sorda, Thierryho Neuvillea i Haydena Paddona - čeká všech 14 soutěží roku. Dva z nich vždy pojedou v 'A' týmu se startovními čísly #3 a #4, třetí jezdec pojede v 'B' týmu.
Zatím víme pouze to, že na Monte Carlu pojedou za hlavní tým Thiery Neuville a Dani Sordo. Hyundai se pak bude rozhodovat soutěž od soutěže, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC vedle Daniho Sorda na většině soutěží.
V obou předešlých letech byl nominovaný jezdec Thierry Neuville, tehdy platil Belgičan i za jedničku týmu. Jenže po slabé sezoně 2015 z jeho strany došlo na změny.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?