Tým Hyundai připravil poměrně výrazné překvapení - jako hlavní jezdec korejského týmu pro sezonu 2016 byl totiž nominován Dani Sordo. Tým ale okamžitě zopakoval, že nemá žádnou jedničku.
Hyundai oznámil svoji nominaci jezdce pro sezonu 2016. Jako hlavní jezdec je nasazen Dani Sordo. Tým však ihned zdůraznil, že nikdo nebude mít status týmové jedničky. Nominaci Hyundai udělal pouze proto, že pravidla vyžadují, aby jeden z jezdců odjel minimálně 10 ze 14 soutěží.
Na všechny tři jezdce týmu - Daniho Sorda, Thierryho Neuvillea i Haydena Paddona - čeká všech 14 soutěží roku. Dva z nich vždy pojedou v 'A' týmu se startovními čísly #3 a #4, třetí jezdec pojede v 'B' týmu.
Zatím víme pouze to, že na Monte Carlu pojedou za hlavní tým Thiery Neuville a Dani Sordo. Hyundai se pak bude rozhodovat soutěž od soutěže, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC vedle Daniho Sorda na většině soutěží.
V obou předešlých letech byl nominovaný jezdec Thierry Neuville, tehdy platil Belgičan i za jedničku týmu. Jenže po slabé sezoně 2015 z jeho strany došlo na změny.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?