Jako obvykle byla startovní listina Rally Monte Carlo netrpělivě očekávaná. Organizátoři úvodní soutěže roku dnes zveřejnili seznam přihlášených.
Startovní listina potvrdila start Roberta Kubici s Fordem Fiesta RS WRC (opět ve svém vlastním týmu). Některá média přitom přinesla informace, že by Polák měl jet s Citroënem DS3 WRC - což měl dle některých údajně potvrdit i šéf PH-Sportu. Nakonec však jezdec zůstává u auta od M-Sportu (změna pro další soutěže však není vyloučena).
Zajímavostí je, že v M-Sportu startuje kromě Madse Ostberga a Erica Camilliho také Bryan Bouffier. Zato Lorenzo Bertelli, který před sezonou oznámil svůj přestup do britského týmu, je registrován pod svým vlastním týmem FWRT SRL. Bouffier zřejmě Bertelliho pro tuto soutěž nahradil ve druhém týmu M-Sportu.
Soudě dle startovní listiny, M-Sport se nakonec rozhodl odjet kompletní šampionát 2016 jako tovární tým. Za povšimnutí určitě stojí i fakt, že Esapekka Lappi, tovární jezdec Škody Motorsport, je uveden ve startovní listině. A to i přes fakt, že tovární tým Škody soutěž neabsolvuje. Jde o privátní počin Fina, k dispozici bude mít Škodu Fabia R5. Poprvé s Fabii R5 pojede také Teemu Suninen, mladík TMG.
STARTOVNÍ LISTINA: ZDE
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?