Podle názoru Waltera Röhrla jezdí Sébastien Ogier úplně v jiné lize než ostatní. Důvod, proč se Francouzovi daří tak málo poodjet své konkurenci, je podle něj snadný.
Walter Röhl sice sleduje aktuální dení v MS pouze z obrazovky televize, ale zato velmi pečlivě. Zaujal jej především Sébastien Ogier: "Jezdí svoji vlastní ligu," krátce shrnuje pro ‚Motorsport aktuell’.
Jenže Ogierovi se ani přes jeho nesporný talent nedaří ostatní konkurenci daleko více poodjet. Podle Waltera je důvod zřejmý: "V dnešních dnech je technika natolik dobrá, že i normálně nadaný jezdec dokáže jezdit rychle. Dříve bylo pro nadaného jezdce snažší odjet své konkurenci."
Waltera nezaujaly jen schopnosti jezdce ale i jeho mentální síla, se kterou letos čelil výzvám. Röhrl si dokáže jen těžko představit, jaké to musí být, když startujete na každé soutěži jako první: "Nechci ani přemýšlet nad tím, co bych na to říkal já. Dříve jsme udělali prakticky všechno, jenom abychom nemuseli jet jako první."
Při pohledu na sestavu továrního týmu Volkswagen se jezdci vybavuje sezona 1982. Tehdy měl u Opelu v Henri Toivonenovi také velmi rychlého týmového kolegu (jako má Sébastien Ogier teď Jariho-Mattiho Latvalu).
"Věděl jsem, že jde o velmi rychlého Fina, který je sice schopný vyhrát, ale zároveň přitom musí podstoupit velké riziko." Podle Němce tedy Latvala nemá v boji o titul proti Ogierovi žádnou šanci. "Jednoduše není mentálně dost silný. Myslím si, že Volkswagen angažoval Latvalu jenom proto, aby nejel proti ním."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.