Podle názoru Waltera Röhrla jezdí Sébastien Ogier úplně v jiné lize než ostatní. Důvod, proč se Francouzovi daří tak málo poodjet své konkurenci, je podle něj snadný.
Walter Röhl sice sleduje aktuální dení v MS pouze z obrazovky televize, ale zato velmi pečlivě. Zaujal jej především Sébastien Ogier: "Jezdí svoji vlastní ligu," krátce shrnuje pro ‚Motorsport aktuell’.
Jenže Ogierovi se ani přes jeho nesporný talent nedaří ostatní konkurenci daleko více poodjet. Podle Waltera je důvod zřejmý: "V dnešních dnech je technika natolik dobrá, že i normálně nadaný jezdec dokáže jezdit rychle. Dříve bylo pro nadaného jezdce snažší odjet své konkurenci."
Waltera nezaujaly jen schopnosti jezdce ale i jeho mentální síla, se kterou letos čelil výzvám. Röhrl si dokáže jen těžko představit, jaké to musí být, když startujete na každé soutěži jako první: "Nechci ani přemýšlet nad tím, co bych na to říkal já. Dříve jsme udělali prakticky všechno, jenom abychom nemuseli jet jako první."
Při pohledu na sestavu továrního týmu Volkswagen se jezdci vybavuje sezona 1982. Tehdy měl u Opelu v Henri Toivonenovi také velmi rychlého týmového kolegu (jako má Sébastien Ogier teď Jariho-Mattiho Latvalu).
"Věděl jsem, že jde o velmi rychlého Fina, který je sice schopný vyhrát, ale zároveň přitom musí podstoupit velké riziko." Podle Němce tedy Latvala nemá v boji o titul proti Ogierovi žádnou šanci. "Jednoduše není mentálně dost silný. Myslím si, že Volkswagen angažoval Latvalu jenom proto, aby nejel proti ním."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?