Peugeot se rozhodl pro změnu strategie - po ukončení spolupráce s Craigem Breenem se tým Peugeotu posouvá z ERC do WRC2. Na nového člena týmu, José Antonia Suáreze, čeká pět soutěží v MS s vozem Peugeot 208 T16.
Pro Craiga Breena začíná v únoru další část jeho kariéry - v nové sezoně bude v Abu Dhabi World Rally Teamu startovat s Citroënem DS3 WRC. Společně s ním budou jezdit Kris Meeke, Stéphane Lefebvre a Khalid Al-Qassimi. Craig Breen by měl odjet celkem 6 soutěží s vozem WRC, kromě toho chce ale také jezdit v ERC.
Z ERC ale odchází jeho bývalý tým - Peugeot Rally Academy. Peugeot se totiž rozhodl, že José Antonio Suárez, letošní vítěz 208 Rally Cupu, odjede celkem 5 soutěží WRC2 s Peugeotem 208 T16. Španěl se objeví na soutěžích v Monte Carlu, Portugalsku, na Sardinii, v Německu a na Tour de Corse (Francie).
Dále tým nasadí do 3 soutěží kategorie WRC3 vůz Peugeot 208 R2 pro Jordana Berfu, vítěze 208 Rally Junior Cupu. Befa pojede v Monte Carlu, Německu a Francii.
Peugeot v březnu představí vylepšenou verzi 208 T16. Ta dostane, stejně jako sesterský model DS3 R5, nový motor. Dále se francouzský tým snažil vylepšit především problémové chlazení.
"V roce 2016 jsme se rozhodli soustředit na rozvoj mladých talentů z 208 Rally Cupu. Umožníme jim starty přímo v MS. José Antonio Suárez už ukázal svoji rychlost a já nepochybuji, že jeho rozvoj bude ještě rychlejší ve voze 208 T16, který je schopný udávat tón na asfaltu i šotolině. Jordanu Berfovi umožní vůz 208 R2 posbírat zkušenosti na mezinárodní úrovni," řekl Bruno Famin, ředitel Peugeot Sportu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.