Petter Solberg se vyjádřil na adresu angažmá Krise Meekea. Dle mistra světa z roku 2003 je rozhodnutí Krise poměrně snadné.
V exkluzivním rozhovoru pro 'Blackmore Vale' Nor řekl: "Kdyby to bylo na mě, tak by podepsal s týmem, který mi poskytne větší závazek a stabilitu. A to je podle mě Toyota." Japonská značka, která se od roku 2017 vrací do WRC nabídla jezdci ze Severního Irska smlouvu na tři roky.
"Podle mě je to docela jasné rozhodnutí - musí uvažovat z dlouhodobého pohledu," říká Petter Solberg. Meekea se ještě snaží přemluvit k setrvání Citroën. Vždyť právě ve francouzském týmu získal jezdec svoje první vítězství v MS a společně slavili zisk druhého místa mezi týmy.
"Kris je hodně blízko tomu, aby byl hodně, opravdu hodně rychlý. Takže to, co teď potřebuje, je kompletní balíček podpory na jeho cestě k mistrovskému titulu." Největší nevýhodou nabídky od Toyoty je fakt, že by se v roce 2016 Kris Meeke zřejmě v soutěži nesvezl.
"Tak ať najdou řešení. Musí najít jiné věci, které jej zachovají ve střehu - třeba malé soutěže, na národní úrovni, nebo nějakou mezinárodní soutěž. To ho připraví na sezonu 2017. Zároveň musí absolvovat seznamovací jízdy během celé sezony 2016," vidí řešení bývalý jezdec Fordu a Subaru.
Další nevýhodou Toyoty je fakt, že představuje větší neznámou než Citroën, který stabilně patří na čelo šampionátu (Francouzi vyhráli mistrovství 8krát, naposledy však v roce 2012). "Je to jednoduché, Toyota vstoupila do MS, aby ho vyhrála. Tommi bude nejlepší, moc dobře ví, co dělat," oponuje Solberg.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.