Podpisem smlouvy s Ericem Camillim se postaral Malcolm Wilson o velký poprask. Šéf M-Sportu je však o schopnostech Francouze přesvědčen. Smlouva byla uzavřena na dva roky s dalším rokem ve formě opce - jak informuje německý 'rallye-magazin.de'.
Eric Camilli je štěstím bez sebe, příští dva roky bude továrním jezdcem M-Sportu a navíc má dobrou šanci na tovární sedačku i v dalších letech. "Pro mě to byla neopakovatelná příležitost a jsem na ní moc hrdý," říká jezdec, jehož kariéra začala v roce 2008, ale před 4 lety nabrala po vítězství ve francouzském šampionátu pro mladé jezdce (Rally Jeunes) ten správný směr.
V roce 2014 upoutal výhrou v juniorském šampionátu - následovala smlouva s TMG a možnost startů ve WRC2. Tam také vynikal, což upoutalo pozornost Malcolma Wilsona. Už při Rallye Deutschland na něj Brit upozorňoval: "Koukněte tady na toho mladíka."
Španělsko jako klíčový momentKlíčové pro angažmá ale bylo vystoupení ve Španělsku: "Eric dokázal přemoci tovární Škody Fabia R5 se současnou verzí Fordu Fiesta R5. Protože víme, jak dobrá je naše současná verze Fiesty R5 a jak rychlé jsou Fabie R5, řekl nám tento výsledek opravdu hodně," řekl Wilson pro 'WRC live'.
Ve Walesu navíc podpořil Camilli svoje angažmá dalším velmi povedeným výkonem - i když o vítězství přišel na poslední zkoušce: "Důvodem byl ale technický problém. Pro mě byl Eric vítězem této soutěže, předtím ji nikdy nejel a navíc letos byla obvzlášť náročná."
Camilli nemusí za místo platitWilson byl tedy přesvědčen o talentu Francouze a pak vsadil vše na to, aby ho zlákal: "Prvně musel být propuštěn ze smlouvy z TMG. Našli jsme pro to ale řešení - když jsme mu nabídli dvouletou smlouvu s dalším rokem jako opci." Malcolm také popírá, že by si za svoje místo musel platit: "Na tom není vůbec nic pravdy. My jsme ho kontaktovali a ne naopak."
U M-Sportu jsou o talentu Camilliho natolik přesvědčeni, že ho už teď považují za nástupce Sébastiena Loeba a Sébastiena Ogiera. "Jsem si jistý, že pokud bude jeho vývoj i nadále pokračovat tak, jak probíhal doposud, tak z něj bude jednou mistr světa."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.