Valentino Rossi hodil za hlavu nepodařený konec sezony v MotoGP a o víkendku vyhrál Monza Rallyshow. Ital zde vyhrál už počtvrté, letos se mu přitom postavil i tovární jezdec Hyundai, Thierry Neuville.
Ital vyměnil tovární Movistar Yamahu za Ford Fiesta RS WRC od M-Sportu a pohodlně vyhrál v Monze. Porazil přitom mimo jiné i továrního jezdce Hyundai, Thierryho Neuvillea s Hyundai i20 WRC.
"Monza je vždycky skvělá a je to výborný způsob, jak ukončit sezonu. Už na tento podnik jezdím opravdu dlouhou dobu, protože ho mám moc rád. Letos jsem moc rád, že jsem vyhrál. Závod si člověk musí užít, je zde mnohem menší tlak než při MotoGP. Je to příležitost svést se s fantastickým vozem," říká Valentino Rossi, který měl k dispozici Ford Fiesta RS WRC od M-Sportu.
Thierry Neuville přiznává, že si závodění proti Rossimu užíval. Belgičan zvolil špatné pneumatiky, proto neměl šanci (ztratil 52,3 vteřiny) na vítězství: "Je zřejmé, že jsme zvolili špatné pneumatiky. Ale příští rok budeme zpět se správnými gumami, abychom Valemu dali co proto."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.