Valentino Rossi hodil za hlavu nepodařený konec sezony v MotoGP a o víkendku vyhrál Monza Rallyshow. Ital zde vyhrál už počtvrté, letos se mu přitom postavil i tovární jezdec Hyundai, Thierry Neuville.
Ital vyměnil tovární Movistar Yamahu za Ford Fiesta RS WRC od M-Sportu a pohodlně vyhrál v Monze. Porazil přitom mimo jiné i továrního jezdce Hyundai, Thierryho Neuvillea s Hyundai i20 WRC.
"Monza je vždycky skvělá a je to výborný způsob, jak ukončit sezonu. Už na tento podnik jezdím opravdu dlouhou dobu, protože ho mám moc rád. Letos jsem moc rád, že jsem vyhrál. Závod si člověk musí užít, je zde mnohem menší tlak než při MotoGP. Je to příležitost svést se s fantastickým vozem," říká Valentino Rossi, který měl k dispozici Ford Fiesta RS WRC od M-Sportu.
Thierry Neuville přiznává, že si závodění proti Rossimu užíval. Belgičan zvolil špatné pneumatiky, proto neměl šanci (ztratil 52,3 vteřiny) na vítězství: "Je zřejmé, že jsme zvolili špatné pneumatiky. Ale příští rok budeme zpět se správnými gumami, abychom Valemu dali co proto."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?