I přes krizi ve výkonnosti v letošním roce má Thierry Neuville důvěru týmu Hyundai i nadále. Belgičan, i přes mnohé spekulace, pojede příští rok v korejském voze.
Hyundai má pod smlouvou tři jezdce, kteří budou pravidelně startovat ve WRC - kromě Belgičana ještě Daniho Sorda (smlouva vyprší na konci sezony 2016) a Haydena Paddona (smluvně vázán do roku 2018).
"Nejsem si 100% jistý, že bude Thierry Neuville příští rok jezdcem značky Hyundai. Jsem si tím totiž jistý na 200 %!" řekl Michel Nandan, šéf továrního týmu, serveru 'Autosport'. I přes slabou sezonu 2015, která vyústila přesunutím pro Wales do druhého týmu, věří Hyundai v jeho schopnosti.
Nandan očekává návrat formy a zároveň odmítá kritizovat jezdce za další nehodu v Walesu. "Jsem si jistý tím, že už brzy uvidíme zpět starého Thierryho. Tam, kde Thierry ve Walesu havaroval, to bylo velmi špatné místo. Byl prvním na trati, takže jako první na to místo narazil. Mohlo se to stát komukoliv."
"Jsem rád, protože jsme pro Wales vybrali naše jezdce správně. Thierry byl schopný zajíždět velmi dobré čas, jeho důvěra se vrací," dodal Nandan. Neuvillea čeká o tomto víkendu rally show v Monze. Pojede samozřejmě s Hyundai i20 WRC, avšak týmu Hyundai Motorsport Italia.
Vedle Neuvillea nebude Nicolas Gilsoul, který jede s Porsche 911 East African Safari Classic Rally, ale ale Julien Vial. Soutěž má 166 kilometrů rozdělených do 9 rychlostních zkoušek. S Fordem Fiesta RS WRC pojede Valentino Rossi, legenda MotoGP.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.