I přes krizi ve výkonnosti v letošním roce má Thierry Neuville důvěru týmu Hyundai i nadále. Belgičan, i přes mnohé spekulace, pojede příští rok v korejském voze.
Hyundai má pod smlouvou tři jezdce, kteří budou pravidelně startovat ve WRC - kromě Belgičana ještě Daniho Sorda (smlouva vyprší na konci sezony 2016) a Haydena Paddona (smluvně vázán do roku 2018).
"Nejsem si 100% jistý, že bude Thierry Neuville příští rok jezdcem značky Hyundai. Jsem si tím totiž jistý na 200 %!" řekl Michel Nandan, šéf továrního týmu, serveru 'Autosport'. I přes slabou sezonu 2015, která vyústila přesunutím pro Wales do druhého týmu, věří Hyundai v jeho schopnosti.
Nandan očekává návrat formy a zároveň odmítá kritizovat jezdce za další nehodu v Walesu. "Jsem si jistý tím, že už brzy uvidíme zpět starého Thierryho. Tam, kde Thierry ve Walesu havaroval, to bylo velmi špatné místo. Byl prvním na trati, takže jako první na to místo narazil. Mohlo se to stát komukoliv."
"Jsem rád, protože jsme pro Wales vybrali naše jezdce správně. Thierry byl schopný zajíždět velmi dobré čas, jeho důvěra se vrací," dodal Nandan. Neuvillea čeká o tomto víkendu rally show v Monze. Pojede samozřejmě s Hyundai i20 WRC, avšak týmu Hyundai Motorsport Italia.
Vedle Neuvillea nebude Nicolas Gilsoul, který jede s Porsche 911 East African Safari Classic Rally, ale ale Julien Vial. Soutěž má 166 kilometrů rozdělených do 9 rychlostních zkoušek. S Fordem Fiesta RS WRC pojede Valentino Rossi, legenda MotoGP.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?