Na Krise Meekea a Stéphana Lefebvra čeká příští rok program vybraných soutěží s vozem DS3 WRC. Dále budou Severní Ir a Francouz pracovat na vývoji nového vozu WRC - jít by mělo dle zpráv francouzského serveru 'AUTOHebdo' o model Citroën C3 WRC.
Francouzi na svých stránkách píší, že Stéphane Lefebvre a Kris Meeke se mohou příští rok těšit na starty na vybraných soutěžích MS s vozem DS3 WRC.
O vozy by se měl starat PH Sport, který již dlouhou dobu s Citroënem těsně spolupracuje. Tento satelitní tým Citroën Racingu by měl převzít vybavení od továrního týmu. Představení jezdců a vozů DS3 WRC by mělo být omezeno na vybrané evropské závody.
Stéphane Lefebvre si odbyl premiérové starty v továrním týmu letos poté, co se v sezoně 2014 stal mistrem JWRC a WRC3. Kris Meeke má za sebou dvě kompletní sezony v továrním týmu francouzské značky. Oba jezdci by se navíc měli společně podílet na vývoji pětidveřového Citroënu C3 WRC, se kterým by se značka měla v roce 2017 vrátit do WRC.
Co se druhého letošního jezdce Citroënu, Madse Ostberga, týče, tak Nor měl dle norských medií podepsat smlouvu na příští rok s některým z týmů, avšak zatím nemůže být nic oznámeno.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.