Server 'PistonHeads' tvrdí, že Fiat se svým sportovním oddělením, značkou Abarth, míří do WRC. Vůz, který by měli Italové nasadit, je zbrusunový 'sporťák' 124 Spider.
Italové představili na Autosalonu v Los Angeles model 124 Spider, který je dvojčetem Mazdy MX-5. Teď server 'PistonHeads' tvrdí, že mu zdroj blízký továrnímu sportovnímu oddělení turínské značky potvrdil, že se chystá stavba tohoto auta pro kategorii WRC.
Vstup do WRC by měl přijít s novými pravidly - tedy v roce 2017. Auto je sice zatím nabízeno jako kabriolet, po čase by ale měla být uvedena verze s pevnou střechou. Fiat do rally nasazoval první verzi 124 - to se psala 70. léta minulého století.
Fiat má úspěšnou historii v MS, když v 70. a 80. letech nasazoval tovární tým. Vrcholem byl legendární vůz 131 Abarth, se kterým získala značka 3 tituly mistra světa s Markku Alenem a Walterem Röhrlem za volantem.
V nedávné historii oddělení Abarth postavilo prvně Fiat Grande Punto S2000 pro účely šampionátu IRC a starty v regionálních soutěžích, následoval model 500 rovněž pro regionální soutěže.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.