Odchod Sébastiena Loeba z okruhového šampionátu WTCC nebyl určitě dobrovolným. Francouz je totiž zklamaný z toho, v roce 2016 už nebude moci startovat za Citroën ve WTCC.
Odchod Sébastiena Loeba z WTCC, zdá se, nebyl jeho dobrovolným rozhodnutím. Francouzská rallyová legenda napsala na svých webových stránkách, že neměla v žádném případě v úmyslu WTCC po dvou letech zase opustit. Jeho cílem naopak bylo zabojovat v roce 2016 o titul mezi jezdci. Citroën mu ale udělal čáru přes rozpočet.
"Byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že příští rok už nebudu závodit za Citroën. Projekt jsme společně vybudovali a mým osobním cílem stále bylo získat ve třetím roce jezdecký titul. Jsem zklamaný, že toto dobrodružství bylo ukončeno už po dvou sezonách. Protože tento titul jsem chtěl opravdu vyhrát," napsal Sébastien Loeb na svém webu.
I přes tento nedobrovolný odchod nepanuje mezi Loebem a Citroënem žádné napětí. "Ničeho nelituji, nýbrž mám spoustu pěkných vzpomínek. Od začátku nového tisíciletí byl Citroën mým domovem. Zažil jsem s nimi momenty, o kterých jsem jako dítě odvážně sníval," dodal Loeb.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?