Odchod Sébastiena Loeba z okruhového šampionátu WTCC nebyl určitě dobrovolným. Francouz je totiž zklamaný z toho, v roce 2016 už nebude moci startovat za Citroën ve WTCC.
Odchod Sébastiena Loeba z WTCC, zdá se, nebyl jeho dobrovolným rozhodnutím. Francouzská rallyová legenda napsala na svých webových stránkách, že neměla v žádném případě v úmyslu WTCC po dvou letech zase opustit. Jeho cílem naopak bylo zabojovat v roce 2016 o titul mezi jezdci. Citroën mu ale udělal čáru přes rozpočet.
"Byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že příští rok už nebudu závodit za Citroën. Projekt jsme společně vybudovali a mým osobním cílem stále bylo získat ve třetím roce jezdecký titul. Jsem zklamaný, že toto dobrodružství bylo ukončeno už po dvou sezonách. Protože tento titul jsem chtěl opravdu vyhrát," napsal Sébastien Loeb na svém webu.
I přes tento nedobrovolný odchod nepanuje mezi Loebem a Citroënem žádné napětí. "Ničeho nelituji, nýbrž mám spoustu pěkných vzpomínek. Od začátku nového tisíciletí byl Citroën mým domovem. Zažil jsem s nimi momenty, o kterých jsem jako dítě odvážně sníval," dodal Loeb.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?