Škoda Motorsport měla nasadit do závěrečné soutěže šampionátu MS dva vozy Škoda Fabia R5. Za volant měli usednout podle startovní listiny Jan Kopecký a Pontus Tidemand. Nakonec však ze startu sejde.
Velká Británie sice představuje významný trh pro značku Škoda, avšak rozhodnutý boj o šampionát zřejmě přiměl vedení týmu z Mladé Boleslavi, aby odřeklo start ve Walesu.
V rámci RACC Rally Catalunya s Pavlem Hortkem ze Škody Motorsport promluvili redaktoři periodika 'Motorsport Monday'. Řeč přišla i na sezonu 2016: "Letošní zkušenosti bychom rádi využili při opětovné účasti ve WRC2. Definitivně zatím naše plány schváleny nebyly."
Je také velmi pravděpodobné, že i v příštím roce bude značka změstnávat trojici jezdců. Ke změně v jezdecké sestavě však zřejmě nedojde, protože: "všichni tři jezdci mají platnou smlouvu minimálně na další jeden rok."
Řeč také přišla na nový vůz, Škodu Fabia R5. Pavel Hortek ještě předtím zavzpomínal na Fabii S2000: "Ne každý si tehdy [2009] myslel, že bychom mohli být s naším novým autem tak úspěšní. O tom, že S2000 bude úspěšný vůz jsme museli přesvědčit nejen vedení značky Škoda, ale i fanoušky."
U Fabie R5 "se situace změnila o 180°. Ne všichni čekali, že by mohla být Fabia R5 tak úspěšná jako Fabia S2000. Spolehlivost Fabie R5 nás skutečně těší. Možná je ještě spolehlivější, než jsme čekali. "
AKTUALIZACE:Zajímavá zpráva ohledně Škody Motorsport se objevila v rámci Rally Wales GB. Italský tým Motorsport Italia, který si můžete pamatovat například z dob, kdy do MS nasazoval jako "tovární tým" vozy Mini s Armindem Araujem nebo Chrisem Atkinsonem za volantem, objednal 10 (!) Fabii R5. Tím jen potvrdil velký zájem, který o vůz z Mladé Boleslavi na trhu je.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.