Elfyn Evans a Ott Tänak pojedou ve Walesu o svoji budoucnost ve WRC u týmu M-Sport. Oba mladíci odstoupili ve Španělsku během druhé etapy, poté přiznal Malcolm Wilson, že jejich budoucnost visí na vlásku.
"Nebudu nic garantovat. Oběma jezdcům jsem řekl, že si o jejich budoucnosti v týmu promluvíme po další soutěži. Je zde potenciál, že na trh přijdou jiní, noví jezdci a pro mě by nedávalo smysl podepisovat s někým smlouvu na příští rok dříve, než bude třeba," řekl Malcolm Wilson.
Znamená to tedy, že oba jezdci jedou ve Walesu o svoji budoucnost: "Ano, je to tvrdá realita, ale je to tak." Elfyn Evans k tomu podotkl: "Pod tlakem už jsem nějakou dobu, takže větší tlak už prakticky nejde. Vím, že jsme ve Španělsku udělali krok v důvěře ve vůz, ale tato kombinace stále není na šotolině dost dobrá.
Je jasné, že auto na to má, teď to musím prokázat. Před Walesem jsme testovali dva dny. Musím najít důvěru v auto, jsou nějaké věci, které se dají vyzkoušet. Je jasné, že chci zůstat. Cítím, že jsem ukázal záblesky toho, čeho jsem schopen. Pokud se mi povede dát všechno dohromady, může to být dobrá rally."
Ott Tänak před Walesem říká: "Ve Walesu už jsem s vozem WRC jel několikrát. Mám rad tuto soutěž, je rychlá. Na šotolině máme dobrou rychlost, takže musíme dojet do Walesu a předvést ji. Nevím, proč bychom nemohli bojovat o podium."
Wilson připouští, že jen občasné záblesky rychlosti jeho jezdců jsou důvodem k frustraci: "Musí najít způsob, jak se dostat z těchto potíží, jak se do toho více zakousnout. Měli už hodně příležitostí, ale zatím nevím, jestli se zvládnou poučit a pokročit. Potřebují hodit všechny problémy za hlavu a odvést svoji práci."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?