Elfyn Evans a Ott Tänak pojedou ve Walesu o svoji budoucnost ve WRC u týmu M-Sport. Oba mladíci odstoupili ve Španělsku během druhé etapy, poté přiznal Malcolm Wilson, že jejich budoucnost visí na vlásku.
"Nebudu nic garantovat. Oběma jezdcům jsem řekl, že si o jejich budoucnosti v týmu promluvíme po další soutěži. Je zde potenciál, že na trh přijdou jiní, noví jezdci a pro mě by nedávalo smysl podepisovat s někým smlouvu na příští rok dříve, než bude třeba," řekl Malcolm Wilson.
Znamená to tedy, že oba jezdci jedou ve Walesu o svoji budoucnost: "Ano, je to tvrdá realita, ale je to tak." Elfyn Evans k tomu podotkl: "Pod tlakem už jsem nějakou dobu, takže větší tlak už prakticky nejde. Vím, že jsme ve Španělsku udělali krok v důvěře ve vůz, ale tato kombinace stále není na šotolině dost dobrá.
Je jasné, že auto na to má, teď to musím prokázat. Před Walesem jsme testovali dva dny. Musím najít důvěru v auto, jsou nějaké věci, které se dají vyzkoušet. Je jasné, že chci zůstat. Cítím, že jsem ukázal záblesky toho, čeho jsem schopen. Pokud se mi povede dát všechno dohromady, může to být dobrá rally."
Ott Tänak před Walesem říká: "Ve Walesu už jsem s vozem WRC jel několikrát. Mám rad tuto soutěž, je rychlá. Na šotolině máme dobrou rychlost, takže musíme dojet do Walesu a předvést ji. Nevím, proč bychom nemohli bojovat o podium."
Wilson připouští, že jen občasné záblesky rychlosti jeho jezdců jsou důvodem k frustraci: "Musí najít způsob, jak se dostat z těchto potíží, jak se do toho více zakousnout. Měli už hodně příležitostí, ale zatím nevím, jestli se zvládnou poučit a pokročit. Potřebují hodit všechny problémy za hlavu a odvést svoji práci."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.