Posádka Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen pojede 37. Isla de Lanzarote Rally, která se jede 27. - 28. listopadu. Finové usednou premiérově do vozu Mini John Cooper Works WRC, který postavil v roce 2011 Prodrive.
O vůz se mu bude starat tým Auto-La competición pod vedením Ángela Ramose. Se stejným vozem vyjel před dvěma roky titul ve Španělském šampionátu Luis Monzon. Čtyřnásobný vice-mistr světa byl týmem zván už několikrát, ale start doposud neumožňovalo jeho časové vytížení.
"Jsem moc rád za nabídku týmu Auto-Laca na start na poslední soutěži tamějšího šampionátu. Mnohokrát jsem již slyšel o skvělé atmosféře soutěže na Kanárských ostrovech a také o skvělých tratích. Takže jsem neváhal ani vteřinu," říká Fin.
"Už rok jsem nejel svozem WRC, a tak se rád svezu s MINI WRC. Těším se na návštěvu Kanárských ostrovů a poznání zdejších tratí. Jsem si jistý, že si užijeme spoustu zábavy. Děkuji týmu, především pak jeho šéfovi, Angelu Ramosovi, za tuto nabídku," dodal Mikko Hirvonen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?