Posádka Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen pojede 37. Isla de Lanzarote Rally, která se jede 27. - 28. listopadu. Finové usednou premiérově do vozu Mini John Cooper Works WRC, který postavil v roce 2011 Prodrive.
O vůz se mu bude starat tým Auto-La competición pod vedením Ángela Ramose. Se stejným vozem vyjel před dvěma roky titul ve Španělském šampionátu Luis Monzon. Čtyřnásobný vice-mistr světa byl týmem zván už několikrát, ale start doposud neumožňovalo jeho časové vytížení.
"Jsem moc rád za nabídku týmu Auto-Laca na start na poslední soutěži tamějšího šampionátu. Mnohokrát jsem již slyšel o skvělé atmosféře soutěže na Kanárských ostrovech a také o skvělých tratích. Takže jsem neváhal ani vteřinu," říká Fin.
"Už rok jsem nejel svozem WRC, a tak se rád svezu s MINI WRC. Těším se na návštěvu Kanárských ostrovů a poznání zdejších tratí. Jsem si jistý, že si užijeme spoustu zábavy. Děkuji týmu, především pak jeho šéfovi, Angelu Ramosovi, za tuto nabídku," dodal Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?