Posádka Mikko Hirvonen a Jarmo Lehtinen pojede 37. Isla de Lanzarote Rally, která se jede 27. - 28. listopadu. Finové usednou premiérově do vozu Mini John Cooper Works WRC, který postavil v roce 2011 Prodrive.
O vůz se mu bude starat tým Auto-La competición pod vedením Ángela Ramose. Se stejným vozem vyjel před dvěma roky titul ve Španělském šampionátu Luis Monzon. Čtyřnásobný vice-mistr světa byl týmem zván už několikrát, ale start doposud neumožňovalo jeho časové vytížení.
"Jsem moc rád za nabídku týmu Auto-Laca na start na poslední soutěži tamějšího šampionátu. Mnohokrát jsem již slyšel o skvělé atmosféře soutěže na Kanárských ostrovech a také o skvělých tratích. Takže jsem neváhal ani vteřinu," říká Fin.
"Už rok jsem nejel svozem WRC, a tak se rád svezu s MINI WRC. Těším se na návštěvu Kanárských ostrovů a poznání zdejších tratí. Jsem si jistý, že si užijeme spoustu zábavy. Děkuji týmu, především pak jeho šéfovi, Angelu Ramosovi, za tuto nabídku," dodal Mikko Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?