Návštěva Jeana Todta na Korsice a naléhavé varování Sébastiena Ogiera ohledně bezpečnosti za mokrých podmínek, zdá se, měly dopad. FIA totiž opět povoluje dořezávání pneumatik - informuje o tom německé server "rallye-magazin.de".
Sébastien Ogier využil na Korsice příležitost - došlo tam totiž ke společnému focení jezdců pro účely akce FIA "Bezpečnější provoz na silnicích". Francouz přitom promluvil se šéfem FIA, Jeanem Todtem. Položil mu přímou otázku: "Kdy vlastně mluvíme o bezpečnosti?"
Právě za nepříznivých podmínek, které panovaly na Korsice, totiž jezdci dost hořekovali nad omezenou volbou pneumatik, kterou mají k dispozici. Zároveň jim pravidla neumožňovala dořezávání pneumatik.
Současná pravidla dovolují pouze jeden profil pro závodění na asfaltu - ten musí fungovat za mokra i sucha, odlišnosti jsou pouze na běhounu gumy. Todt se nenechal dlouho pobízet a ihned uplatnil informace získané na místě.
Po jeho zásahu je dovoleno to, co se Michele Mouton nedařilo prosadit měsíce - dodatečné dořezávání pneumatik. První soutěží, od které vstoupila tato změna v platnost, je Španělská rally. Dořezávání je ale povolené jenom v případě hodně vydatných srážek. Svolení k tomu musí dát navíc oficiální činovníci.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?