Hayden Paddon, nová hvězda týmu Hyundai, se během třetí etapy Španělské rally tvrdě pustila do Thierryho Neuvillea, stále ještě jedničky korejského továrního týmu.
Během třetí etapy se Neuville s Paddonem dostali do vzájemného souboje - z pohledu značky bylo vhodné, aby z něj vzešel vítězně Belgičan, protože on byl nominovaný na body. Hned ráno se dostal Thierry na 7. místo před Haydena, jenže v následujícím testu udělal hodiny a opět se propadl.
Následovala snaha o smazání ztráty, jenže do cíle RZ22 dojel Neuville s výrazně poškozeným předkem svého Hyundai i20 WRC a téměř pětiminutovou ztrátou. To dost rozzlobilo Haydena Paddona: "Nevím, proč vyjel ven z tratě. Nemusel vůbec tlačit 'na pilu'.
Zdá se, že vyjel ven při brždění. Měl si držet prostě svoji pozici. Teď to výrazně ztěžuje naši pozici v boji s Citroënem. Neuvěřitelné. Tohle je týmový sport," nechal se v cíli slyšet Novozélanďan, který by zřejmě na konci soutěže kolegu před sebe pustil.
Později se ale ukázalo, že Neuville vyjel z tratě poté, co se mu rozbilo něco na podvozku jeho i20 WRC. Paddon tedy přišel s omluvou: "Omlouvám se za svoje předchozí slova k Thierrymu, byla až moc ostrá. Zdá se, že měl technický problém."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?