Hayden Paddon, nová hvězda týmu Hyundai, se během třetí etapy Španělské rally tvrdě pustila do Thierryho Neuvillea, stále ještě jedničky korejského továrního týmu.
Během třetí etapy se Neuville s Paddonem dostali do vzájemného souboje - z pohledu značky bylo vhodné, aby z něj vzešel vítězně Belgičan, protože on byl nominovaný na body. Hned ráno se dostal Thierry na 7. místo před Haydena, jenže v následujícím testu udělal hodiny a opět se propadl.
Následovala snaha o smazání ztráty, jenže do cíle RZ22 dojel Neuville s výrazně poškozeným předkem svého Hyundai i20 WRC a téměř pětiminutovou ztrátou. To dost rozzlobilo Haydena Paddona: "Nevím, proč vyjel ven z tratě. Nemusel vůbec tlačit 'na pilu'.
Zdá se, že vyjel ven při brždění. Měl si držet prostě svoji pozici. Teď to výrazně ztěžuje naši pozici v boji s Citroënem. Neuvěřitelné. Tohle je týmový sport," nechal se v cíli slyšet Novozélanďan, který by zřejmě na konci soutěže kolegu před sebe pustil.
Později se ale ukázalo, že Neuville vyjel z tratě poté, co se mu rozbilo něco na podvozku jeho i20 WRC. Paddon tedy přišel s omluvou: "Omlouvám se za svoje předchozí slova k Thierrymu, byla až moc ostrá. Zdá se, že měl technický problém."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?