Hayden Paddon, nová hvězda týmu Hyundai, se během třetí etapy Španělské rally tvrdě pustila do Thierryho Neuvillea, stále ještě jedničky korejského továrního týmu.
Během třetí etapy se Neuville s Paddonem dostali do vzájemného souboje - z pohledu značky bylo vhodné, aby z něj vzešel vítězně Belgičan, protože on byl nominovaný na body. Hned ráno se dostal Thierry na 7. místo před Haydena, jenže v následujícím testu udělal hodiny a opět se propadl.
Následovala snaha o smazání ztráty, jenže do cíle RZ22 dojel Neuville s výrazně poškozeným předkem svého Hyundai i20 WRC a téměř pětiminutovou ztrátou. To dost rozzlobilo Haydena Paddona: "Nevím, proč vyjel ven z tratě. Nemusel vůbec tlačit 'na pilu'.
Zdá se, že vyjel ven při brždění. Měl si držet prostě svoji pozici. Teď to výrazně ztěžuje naši pozici v boji s Citroënem. Neuvěřitelné. Tohle je týmový sport," nechal se v cíli slyšet Novozélanďan, který by zřejmě na konci soutěže kolegu před sebe pustil.
Později se ale ukázalo, že Neuville vyjel z tratě poté, co se mu rozbilo něco na podvozku jeho i20 WRC. Paddon tedy přišel s omluvou: "Omlouvám se za svoje předchozí slova k Thierrymu, byla až moc ostrá. Zdá se, že měl technický problém."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.