Thierry Neuvile vnímá svůj odsun do B týmu značky Hyundai pro Rally Wales GB pozitivně - doufá, že mu to dodá novou energii před sezonou 2016 a také že se tím zlepší vztahy s jeho týmem.
Hyundai oznámil, že ve Walesu bude bodovat za hlavní tým dvojice Sordo-Paddon. Cílem je, aby Belgičan znovu nabyl důvěru. Před startem soutěže ve Španělsku serveru 'wrc.com' řekl, že už začíná pociťovat výhody tohoto rozhodnutí.
"Nikdy jsem nečekal, že budu v takové situaci - abych sestoupil z hlavního do záložního týmu. Ale společně s týmem si myslím, že mi to pomůže dostat se z mé současné špatné situace. Je to, jako bychom dostali jízdu zadarmo, bez jakéhokoliv tlaku.
Cílem bude si soutěž užít. Chceme, aby se nám vrátil náš velký úsměv, který jsme při soutěžení mívali. Je to možnost dostat zpět důvěru a dobrý pocit před startem sezony 2016 s novým vozem," říká Thierry Neuville.
Belgičan se k týmu Hyundai připojil před startem sezony 2014 po velmi povedené sezoně 2013 s Fordem od M-Sportu. Jenže u Korejců nedokázal na tyto výkony navázat. "Neztratil jsem svůj talent, jsem pořád rychlý, ale předešlé dva roky pro mne byly těžké."
"Čekal jsem, že rok 2014 bude těžký, ale i sezona 2015 byla hodně složitá. Volkswagen se svým novým autem udělal krok vpřed. My jsme očekávali také [krok], ale ten nepřišel. Možná, že očekávání byla moc vysoká. To mě rozhodilo a od té doby jsem již nenašel toho starého Thierryho Neuvillea."
"Byl jsem v posledních měsících negativní na tým, na auto, na sebe samého. Uvědomil jsem si ale, že tohle není ta správná cesta. Teď jsem pozitivní a věci vypadají dobře. Měl jsem s týmem dobré jednání - jsme připraveni opět pracovat společně správným směrem."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?