Thierry Neuvile vnímá svůj odsun do B týmu značky Hyundai pro Rally Wales GB pozitivně - doufá, že mu to dodá novou energii před sezonou 2016 a také že se tím zlepší vztahy s jeho týmem.
Hyundai oznámil, že ve Walesu bude bodovat za hlavní tým dvojice Sordo-Paddon. Cílem je, aby Belgičan znovu nabyl důvěru. Před startem soutěže ve Španělsku serveru 'wrc.com' řekl, že už začíná pociťovat výhody tohoto rozhodnutí.
"Nikdy jsem nečekal, že budu v takové situaci - abych sestoupil z hlavního do záložního týmu. Ale společně s týmem si myslím, že mi to pomůže dostat se z mé současné špatné situace. Je to, jako bychom dostali jízdu zadarmo, bez jakéhokoliv tlaku.
Cílem bude si soutěž užít. Chceme, aby se nám vrátil náš velký úsměv, který jsme při soutěžení mívali. Je to možnost dostat zpět důvěru a dobrý pocit před startem sezony 2016 s novým vozem," říká Thierry Neuville.
Belgičan se k týmu Hyundai připojil před startem sezony 2014 po velmi povedené sezoně 2013 s Fordem od M-Sportu. Jenže u Korejců nedokázal na tyto výkony navázat. "Neztratil jsem svůj talent, jsem pořád rychlý, ale předešlé dva roky pro mne byly těžké."
"Čekal jsem, že rok 2014 bude těžký, ale i sezona 2015 byla hodně složitá. Volkswagen se svým novým autem udělal krok vpřed. My jsme očekávali také [krok], ale ten nepřišel. Možná, že očekávání byla moc vysoká. To mě rozhodilo a od té doby jsem již nenašel toho starého Thierryho Neuvillea."
"Byl jsem v posledních měsících negativní na tým, na auto, na sebe samého. Uvědomil jsem si ale, že tohle není ta správná cesta. Teď jsem pozitivní a věci vypadají dobře. Měl jsem s týmem dobré jednání - jsme připraveni opět pracovat společně správným směrem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?