Thierry Neuvile vnímá svůj odsun do B týmu značky Hyundai pro Rally Wales GB pozitivně - doufá, že mu to dodá novou energii před sezonou 2016 a také že se tím zlepší vztahy s jeho týmem.
Hyundai oznámil, že ve Walesu bude bodovat za hlavní tým dvojice Sordo-Paddon. Cílem je, aby Belgičan znovu nabyl důvěru. Před startem soutěže ve Španělsku serveru 'wrc.com' řekl, že už začíná pociťovat výhody tohoto rozhodnutí.
"Nikdy jsem nečekal, že budu v takové situaci - abych sestoupil z hlavního do záložního týmu. Ale společně s týmem si myslím, že mi to pomůže dostat se z mé současné špatné situace. Je to, jako bychom dostali jízdu zadarmo, bez jakéhokoliv tlaku.
Cílem bude si soutěž užít. Chceme, aby se nám vrátil náš velký úsměv, který jsme při soutěžení mívali. Je to možnost dostat zpět důvěru a dobrý pocit před startem sezony 2016 s novým vozem," říká Thierry Neuville.
Belgičan se k týmu Hyundai připojil před startem sezony 2014 po velmi povedené sezoně 2013 s Fordem od M-Sportu. Jenže u Korejců nedokázal na tyto výkony navázat. "Neztratil jsem svůj talent, jsem pořád rychlý, ale předešlé dva roky pro mne byly těžké."
"Čekal jsem, že rok 2014 bude těžký, ale i sezona 2015 byla hodně složitá. Volkswagen se svým novým autem udělal krok vpřed. My jsme očekávali také [krok], ale ten nepřišel. Možná, že očekávání byla moc vysoká. To mě rozhodilo a od té doby jsem již nenašel toho starého Thierryho Neuvillea."
"Byl jsem v posledních měsících negativní na tým, na auto, na sebe samého. Uvědomil jsem si ale, že tohle není ta správná cesta. Teď jsem pozitivní a věci vypadají dobře. Měl jsem s týmem dobré jednání - jsme připraveni opět pracovat společně správným směrem."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?