Kevin Abbring má letos v plánu ještě jednu soutěž. Z dosavadních vystoupení má Holanďan dobrý pocit.
Na Korsice držel 26 letý jezdec v jeden okamžik dokonce druhou příčku. Ještě do předposlední zkoušky startoval s výhledem dokončení soutěže na pátém místě, ale pak mu jeho i20 WRC ujela a sklouzla mimo trať. Holanďan, který je také testovacím a vývojovým jezdcem korejského týmu, teď vynechá soutěž ve Španělsku a na závěr roku odstartuje do Rally Wales GB.
"Odjel jsem tři soutěže na sněhu, šotolině a asfaltu. Pak přišla Korsika, což byla moje druhá příležitost pro svezení se na asfaltu - mohl jsem využít zkušeností, které jsem nasbíral v Německu. Se svým zlepšením jsem byl spokojen - od Německa jsme udělali velký pokrok.
Hlavní zlepšení přišlo asi v oblasti rozpisu pro asfalt. Auto WRC může vypadat stejně jako auto R5, ale s oběma vozy se jede opravdu hodně jinak a ve WRC se stále učím." Jezdec má za to, že páteční průtrž mračen na Korsice mu pomohla v souboji s ostatními, více zkušenými, jezdci.
"Během rally panovaly podmínky, které WRC už dlouho nepamatuje. Nikdo nemohl spoléhat na zkušenosti v těchto podmínkách. Zkoušky byly také nové pro všechny, takže zkušenosti nehrály tak velkou roli." Abbring si mohl vyjet doposud nejlepší výsledek ve WRC, jenže pak přišla chyba po úpravě poznámek, kterou posádka provedla na poslední chvíli.
"Kontroloval jsem svoje poznámky ještě jednou v noci před nedělní etapou a z nějakého důvodu jsem se rozhodl pro změnu [v rozpisu]. Změnil jsem určitý symbol a dodal slovíčko 'rychlá'. Když jsme dojeli do té zatáčky, tak jsem poznal, že to nebylo dobře.
Zatočil jsem, šel jsem z plynu, jenomže na vlhkém místě se auto sklouzlo. Bylo dost rozbité. Auto nebylo moc poškozené, ale byli jsme zaseknutí tři metry od cesty. Jasně, je to pro nás velká škoda, ale stále si ze soutěže můžeme odnést hodně pozitiv."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?