Technický ředitel Hyundai byl propuštěn. Vše se odehrálo necelé tři měsíce před homologací nové generace i20 WRC.
Hyundai i20 WRC 2016 bude debutovat na Rally Monte Carlo 2016. Technický ředitel, který byl zodpovědný za jeho stavbu, Nino Frison, byl ale propuštěn. Frison pracoval na nové generaci korejského vozu již více než rok. Tým se s ním rozloučil k 30. září.
Důvodem, který uvádějí francouzská média, má být problém s turbem, který tým potkal na testování v září ve Francii. Tým už tedy nemůže spoléhat na rady zkušeného Itala. To zřejmě nepřidalo moc na náladě Thierryho Neuvillea, který je zklamaný neustálými průtahy s nasazením vozu.
Zdá se, že by Belgičan nakonec mohl přece jenom tým po konci sezony opustit a zamířit k Citroënu. Tam začínal svoji kariéru ve WRC. Naopak od Citroënu k Hyundai by mohl putovat Kris Meeke, který byl podle zpráv francouzských novinářů spatřen v průběhu tohoto týdne v Německu, kde sídlí tovární tým Hyundai. Zatím je však vše v rovině spekulací.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?