Elfyn Evans přiznal, že mu výsledek z Korsiky dodal velké sebevědomí do zbytku sezony po sérii nepovedených soutěží.
Welšan se svým spolujezdcem Danielem Barrittem a vozem Ford Fiesta RS WRC byli největším překvapením právě odjeté Tour de Corse. Dvojice z týmu M-Sport nakonec dojela na druhém místě, avšak po první etapě s přehledem vedla. Elfyn Evans jel na Korsice poprvé, druhé místo je jeho druhým podiem v sezoně a pro tým jde o nejlepší výsledek roku.
Druhé místo přišlo pět měsíců pro prémiovém podiu v Argentině (3. místo), ale také tři týdny po zpackané Rally Australia. Dle jezdce nemohl takový výsledek přijít v lepší chvíli: "Potřebovali jsme to, protože od Německa nám to opravdu nešlo.
Nepovedlo se nám zajet v tomto komplikovaném období jediný pořádný výsledek. Je proto velkou úlevou získat takovýto výsledek," přiznal jezdec pro 'wrc.com'. Velký respekt si získal svoji jízdou na RZ3, kde doslova rozdrtil časy ostatních jezdců.
V sobotu se před něj ale dostal Jari-Matti Latvala a v neděli odolával útokům Andrease Mikkelsena. "Bylo těžké to odhadnout. Věděli jsme, že nebudeme mít žádnou šanci udržet za sebou Jariho-Mattiho, ale Andrease bylo potřeba hlídat. Opravdu mě překvapilo, kolik času jsme ztratili, když jsme jen trošku ubrali, abychom dojeli do cíle.
Power Stage byla napínavá. Ale na předchozím testu jsme udělali dost pro to, abychom si naše místo udrželi." Návrat do dobrých kolejí, dalo by se tedy říci. Elfyn teď chce získat podobně dobrý výsledek také ve Španělsku, které se jede na konci měsíce.
"Budeme usilovat o podium. Podmínky se nebudou tak měnit jako na Korsice, to je jasné, ale i tak chceme vyjet dobré umístění. To, co mě zajímá, jsou dobré časy. Tento pocit chci ve Španělsku znovu zažít," uzavírá jezdec Fordu, který nemá místo pro příští sezonu vůbec jisné, naopak po Austrálii musel Malcolm Wilson ujišťovat, že vůbec dojezdí sezonu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.