Elfyn Evans přiznal, že mu výsledek z Korsiky dodal velké sebevědomí do zbytku sezony po sérii nepovedených soutěží.
Welšan se svým spolujezdcem Danielem Barrittem a vozem Ford Fiesta RS WRC byli největším překvapením právě odjeté Tour de Corse. Dvojice z týmu M-Sport nakonec dojela na druhém místě, avšak po první etapě s přehledem vedla. Elfyn Evans jel na Korsice poprvé, druhé místo je jeho druhým podiem v sezoně a pro tým jde o nejlepší výsledek roku.
Druhé místo přišlo pět měsíců pro prémiovém podiu v Argentině (3. místo), ale také tři týdny po zpackané Rally Australia. Dle jezdce nemohl takový výsledek přijít v lepší chvíli: "Potřebovali jsme to, protože od Německa nám to opravdu nešlo.
Nepovedlo se nám zajet v tomto komplikovaném období jediný pořádný výsledek. Je proto velkou úlevou získat takovýto výsledek," přiznal jezdec pro 'wrc.com'. Velký respekt si získal svoji jízdou na RZ3, kde doslova rozdrtil časy ostatních jezdců.
V sobotu se před něj ale dostal Jari-Matti Latvala a v neděli odolával útokům Andrease Mikkelsena. "Bylo těžké to odhadnout. Věděli jsme, že nebudeme mít žádnou šanci udržet za sebou Jariho-Mattiho, ale Andrease bylo potřeba hlídat. Opravdu mě překvapilo, kolik času jsme ztratili, když jsme jen trošku ubrali, abychom dojeli do cíle.
Power Stage byla napínavá. Ale na předchozím testu jsme udělali dost pro to, abychom si naše místo udrželi." Návrat do dobrých kolejí, dalo by se tedy říci. Elfyn teď chce získat podobně dobrý výsledek také ve Španělsku, které se jede na konci měsíce.
"Budeme usilovat o podium. Podmínky se nebudou tak měnit jako na Korsice, to je jasné, ale i tak chceme vyjet dobré umístění. To, co mě zajímá, jsou dobré časy. Tento pocit chci ve Španělsku znovu zažít," uzavírá jezdec Fordu, který nemá místo pro příští sezonu vůbec jisné, naopak po Austrálii musel Malcolm Wilson ujišťovat, že vůbec dojezdí sezonu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?