Elfyn Evans přiznal, že mu výsledek z Korsiky dodal velké sebevědomí do zbytku sezony po sérii nepovedených soutěží.
Welšan se svým spolujezdcem Danielem Barrittem a vozem Ford Fiesta RS WRC byli největším překvapením právě odjeté Tour de Corse. Dvojice z týmu M-Sport nakonec dojela na druhém místě, avšak po první etapě s přehledem vedla. Elfyn Evans jel na Korsice poprvé, druhé místo je jeho druhým podiem v sezoně a pro tým jde o nejlepší výsledek roku.
Druhé místo přišlo pět měsíců pro prémiovém podiu v Argentině (3. místo), ale také tři týdny po zpackané Rally Australia. Dle jezdce nemohl takový výsledek přijít v lepší chvíli: "Potřebovali jsme to, protože od Německa nám to opravdu nešlo.
Nepovedlo se nám zajet v tomto komplikovaném období jediný pořádný výsledek. Je proto velkou úlevou získat takovýto výsledek," přiznal jezdec pro 'wrc.com'. Velký respekt si získal svoji jízdou na RZ3, kde doslova rozdrtil časy ostatních jezdců.
V sobotu se před něj ale dostal Jari-Matti Latvala a v neděli odolával útokům Andrease Mikkelsena. "Bylo těžké to odhadnout. Věděli jsme, že nebudeme mít žádnou šanci udržet za sebou Jariho-Mattiho, ale Andrease bylo potřeba hlídat. Opravdu mě překvapilo, kolik času jsme ztratili, když jsme jen trošku ubrali, abychom dojeli do cíle.
Power Stage byla napínavá. Ale na předchozím testu jsme udělali dost pro to, abychom si naše místo udrželi." Návrat do dobrých kolejí, dalo by se tedy říci. Elfyn teď chce získat podobně dobrý výsledek také ve Španělsku, které se jede na konci měsíce.
"Budeme usilovat o podium. Podmínky se nebudou tak měnit jako na Korsice, to je jasné, ale i tak chceme vyjet dobré umístění. To, co mě zajímá, jsou dobré časy. Tento pocit chci ve Španělsku znovu zažít," uzavírá jezdec Fordu, který nemá místo pro příští sezonu vůbec jisné, naopak po Austrálii musel Malcolm Wilson ujišťovat, že vůbec dojezdí sezonu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.