Citroën Racing potvrdil ihned po ukončení Tour de Corse, že Stéphane Lefebvre pojede v továrním týmu i v Katalánsku. Francouz na domácí soutěži zůstal těsně za branami TOP10.
Stéphane Lefebvre získával tento víkend další zkušenosti za volantem vozu Citroën DS3 WRC na tratích Tour de Corse. Výsledkem bylo 11. místo se ztrátou 13 s na Otta Tänak s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport. Na asfaltu debutoval s vozem WRC v srpnu na Rallye Deutschland, de dojel na 10. místě.
Poté zaskakoval za Madse Ostberga v Austrálii, kde v první etapě poškodil zavěšení a musel do Rally 2. Tento víkend pokračovalo učení na "Rally 10 000 zatáček". "Hodně jsme se toho za volantem DS3 WRC na Korsice naučili. Podmínky se během prvních dvou dní neustále měnily.
Neriskoval jsem, abych získal co nejvíce zkušeností. Na suchu jsme pak byli schopni naznačit naši rychlost. Vzhledem k našim omezeným zkušenostem pro nás bylo lepší, když byly podmínky lepší. Bohůžel jsme v Power Stage udělali jednu chybu (hodiny), která nás stála umístění v TOP10."
Citroën Racing, který po domácí soutěži převzal v hodnocení konstruktérů druhé místo od Hyundai Motorsport, stojí o další růst mladého Francouze. Tým mu zajistil další start s vozem WRC - Katalanskou rally. Ta se jede mezi 22. a 25. říjnem. Specifikem je smíšený povrch soutěže (šotolina a asfalt).
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?